Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز؛  پس از حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری که منجر به هلاکت و زخمی شدن  شمار زیادی از تروریست‌ها و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز گردید، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخستین تصاویر از محل‌های اصابت موشکها و بمباران پهپادهای رزمی در شرق فرات در سوریه را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی در خصوص انتشار این تصاویر اظهار کرد: منطقه شرق فرات و مقر تروریست‌های داعشی تحت حمایت کامل آمریکا بوده و دارای موقعیت خاصی می باشد؛ این منطقه از غرب به‌واسطه رود فرات پدافند طبیعی دارد، از طریق هوا نیز منطقه ممنوعه پروازی و تحت حفاظت هواپیماهای ائتلاف است.

وی افزود: به‌کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین همچون شاهد129 به‌منظور تصویربرداری از لحظه اصابت، عملاً موجب لو رفتن عملیات و اطلاع‌رسانی توسط ائتلاف آمریکا و تخلیه مقر از گروه‌های تروریستی می‌گردید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه "در عملیات موشکی و پهپادی "ضربت محرم" از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم"، گفت: در این عملیات با استفاده از روش‌های خاص اطلاعاتی و پس از اطمینان از حضور فرماندهان داعشی، عملیات با غافلگیری انجام شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اجرای عملیات ترکیبی و استفاده از پهپادهای رزمی در این عملیات گفت: پهپادهای بمب‌افکن ما با غافلگیری وارد منطقه شدند و به اجرای عملیات خود پرداختند و با تصاویری که پس از عملیات به دست ما رسید، میزان دقت عملیات برای همگان روشن شد.


منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه خبری قدس تصاویر جدیدی از لحظه اصابت موشک گردان‌های قسام به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه این رژیم در منطقه کرم ابوسالم پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این حمله تا کنون سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۵ تن زخمی شده اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت ضمن اعلام خبر کشته شدن سه نظامی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی گردان‌های قسام به یک پایگاه نظامی این رژیم در منطقه کرم ابو سالم گزارش داد، نظامیان کشته شده مسئول حفاظت از خودرو‌های نظامی و تانک‌هایی بودند که برای وارد شدن به رفح آماده می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: روز یکشنبه ۱۴ موشک به مواضع ارتش اسرائیل در منطقه کرم ابوسالم شلیک شد. تحقیقات درباره فعال نشدن سامانه پدافند هوایی و وجود تلفات زیاد با وجود کاهش تعداد سربازان در پادگان نظامی هدف قرار گرفته آغاز شده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین اذعان کرد در این حمله موشکی مقاومت، پادگان نظامی آمیتای و خانه‌ای در منطقه اشغالی کرم ابوسالم هدف قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد / اولین مأموریت «ناو شهید مهدوی» در نیمکره جنوبی
  • ببینید | شناور سپاه از خط استوا عبور کرد | اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟