Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه اندازی خط جدید ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر که برای تجهیز آن تا کنون 100 میلیارد تومان هزینه شده است زمینه اشتغال 170نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

دکتر منصور معظمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه ریسندگی و بافندگی بافت بلوچ ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که خط جدید ریسندگی کارخانه بلوچ دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور نقش مهمی در اشتغال و تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است، گفت: متاسفانه این کارخانه در آتش سوزی سال 88 تمامی امکانات آن از بین رفت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اینک ماشین آلات جدید و مدرن برای راه اندازی واحد ریسندگی این کارخانه در حال نصب است.
وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با احیای دوباره این واحد نساجی شاهد تولید کالای داخلی و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.
معظمی اظهار داشت: علاوه بر خط ریسندگی ، خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نیز تا یک سال آینده تکمیل و راه اندازی می شود.
نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای احیای خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ 10 میلیون دلار از سوی سازمان ایدرو اختصاص یافته است.
محمد نعیم امینی فرد افزود: واحد بافندگی این واحد نساجی در سال آینده افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این واحد بافندگی برای بیش از 600 نفر ایجاد اشتغال می ‌شود.
به گزارش ایرنا، کارخانه فراگیر بافت بلوچ در سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد و در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.
این کارخانه در سال 88 دچار آتش سوزی و واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال 94 فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل سال 95 از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج شد.
7314**3213 **1596

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارخانه بافت بلوچ ايرانشهر معاون وزير صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل افسار بزنید

فرارو- لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان در سخنانی در لاهور گفت که حق وتو سازمان ملل را فلج کرده است.

به گزارش فرارو، لیاقت بلوچ در سخنانی در راهپیمایی لبیک یا اقصی گفت: در ۱۹۵ روز، ۳۴۰۰۰ فلسطینی شهید شدند، هیچ مرکز درمانی برای بیش از یک میلیون فلسطینی وجود ندارد، بیمارستان ها، مدارس، بازار‌ها و ویران شده اند. این یک نسل کشی است، اما سازمان ملل قطعنامه می‌دهد و هیچ کاری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها جهان را بیدار کرده اند و ثابت کرده اند که اسرائیل تسخیرپذیر است، افزود: مقاومت غزه اسرائیل را دیوانه کرده است.

لیاقت بلوچ گفت: اگر می‌خواهید صلح در جهان باشد، به اسرائیل افسار بزنید. حاکمی که اسرائیل را بپذیرد، آخرین روز آن حاکم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • به اسرائیل افسار بزنید
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد