Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@13:39:36 GMT

اشتغال روستایی روی ریل توسعه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۷۱۲۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: ۲۲ طرح اشتغال روستایی و فراگیر ملی به ۲ هزار و ۶۶۹ میلیون ریال در کمیته فنی کشور به تصویب رسیده است.
یدالله رحمانی در جلسه شورای راهبری اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی فارس در شیراز افزود: از این مبلغ ۲ هزار و ۳۱۵ میلیون ریال سرمایه ثابت و ۵۳۴ میلیون ریال سرمایه در گردش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح‌ها هزار و ۹۶۸ فرصت شغلی ایجاد شود.
رحمانی گفت: همچنین تا ۲۶ شهریور امسال هفت هزار و ۹۵۱ طرح با اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و فراگیر در کمیته فنی اشتغال استان بررسی شده که پنج هزار و ۸۴۱ طرح با چهار هزار ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسیده است.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های فراگیر هزار و ۳۶۶ طرح با هزار ۲۱۱ میلیارد تومان اعتبار و از طرح‌های روستایی هم چهار هزار و ۴۵۱ طرح با هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، در خصوص آخرین وضعیت سامانه کارا در فارس هم گفت: ۱۹ هزار و ۹۷۹ درخواست در سامانه کارا ثبت شده که پنج هزار و ۴۵۶ طرح برای تکمیل در دست متقاضیان وجود دارد و پنج هزار و ۸۴۱ طرح با چهار هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته فنی اشتغال استان رسیده است.
وی افزود: علاوه بر این، ۴۷ طرح هم از سوی کارگروه اشتغال ملی کشور در دست بررسی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشتغال روستایی توسعه تصویب خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود