Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین کلانتریان رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: وقوع حادثه آتش سوزی در خط لوله انتقال گاز شهر باغملک که در محدوده منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران قرار دارد، موجب قطع جریان گاز واحدهای مسکونی این شهر و برخی روستاهای آن شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شهر باغملک، گاز روستاهای لران، کلتندر1 و 2، پادرازان، شهید کریمی، ابوالعباس، بختگان، لالب، صحرای خمین، مله، چلچلک، چیدن، رباط علیا و سفلی، کیوب، و درب نیز قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتریان گفت: تعمیرات خط انتقال گاز مارون، گندمکار در محدوده شهرستان باغملک از صبح امروز آغاز و تا ساعت 20 فردا ادامه خواهد داشت.

وی از مشترکان این مناطق خواست تا در طول مدت یاد شده از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.
وی افزود: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.

بر اساس این گزارش، نشت گاز از خط لوله انتقال گاز به اصفهان در باغملک در بامداد سه شنبه موجب آتش سوزی شد.

آتش سوزی در یک کیلومتری شهر باغملک که در فاصله 140کیلومتری شرق اهواز قرار دارد رخ داد. این حادثه تلفات و مصدومی نداشته است.

باغملک با جمعیت حدود 130 هزار نفر در شرق استان خوزستان واقع است.

انتهای پیام/ب

تعمیرات لوله های گاز شهر باغملک خوزستان و چند روستای آن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود