Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: این بسته حمایتی در مناطقی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد به صورت کالا و اجناس عرضه خواهد شد اما در مناطقی که جمعیت کم است و فروشگاه زنجیره‌ای وجود ندارد به صورت وجه نقد توزیع می‌شود، که وزارت کار، این بررسی را بر عهده دارد.
به گزارش خرداد ،روح‌الله بابایی صالح در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: آقای محمدباقر نوبخت در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حاضر نشد اما فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز حضور داشتند و موضوع نحوه توزیع سبد کالایی به اقشار آسیب‌پذیر مورد بررسی قرار گرفت و توضیحاتی درباره اینکه این بسته حمایتی باید به چه صورت توزیع شود، ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جامعه هدف این برنامه مشخص شده است، اظهار کرد: اقشار آسیب‌پذیر غالبا از مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و سایر اقشار آسیب‌پذیر هستند و این بسته حمایتی اغلب در قالب کالا عرضه خواهد شد. 
وی درباره نحوه توزیع این بسته حمایتی گفت: این بسته حمایتی در مناطقی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد به صورت کالا و اجناس عرضه خواهد شد اما در مناطقی که جمعیت کم است و فروشگاه زنجیره‌ای وجود ندارد به صورت وجه نقد توزیع می‌شود، که وزارت کار، این بررسی را بر عهده دارد.
بابایی صالح ابراز داشت: درباره اینکه این اقلام کالایی چه چیزهایی هستند یا اینکه میزان آن وجه نقد چقدر خواهد بود صحبتی به میان نیامد اما این کالاها بین سه دهک تقسیم خواهد شد. نمایندگان مجلس با توجه به التهابات اخیر در بازار ارز تاکید داشتند که این بسته حمایتی تا پایان مهرماه عرضه شود.
نماینده مردم بوئین زهرا گفت: ریس ستاد هدفمندی یارانه‌ها هم در این جلسه حضور داشت و به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد. نماینده‌ها درباره قطع یارانه‌ها می‌گفتند که موکلین ما در شهرستان‌ها می‌گویند که آقای ایزدی پاسخگو نیست اما ایزدی گفت که من مسئول پرداخت هستم و نه مسئول قطع و وصل یارانه‌ها این را وزارت کار باید مشخص کند.
سبد کالا کمیسیون اجتماعی برچسب ها: روح‌الله بابایی ، سبد کالا ، توزیع سبد کالا

منبع: خرداد

کلیدواژه: سبد کالا توزیع سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901333

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال