Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@15:01:31 GMT

با کنار گذاشتن این لباس‌ها جوان‌تر شوید

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۰۵۶

با کنار گذاشتن این لباس‌ها جوان‌تر شوید

سبک لباس پوشیدن هم به اندازه آرایش در ظاهر شما مهم است. لباسی که در ۱۸ سالگی علاقه زیادی به آن داشتید اکنون دیگر مناسب شما نیست، چون پوشیدن آن فقط سنتان را بیشتر نشان می‌دهد. مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره شده است را از کمد دور بریزید و یا حداقل کمتر استفاده کنید تا ظاهری جوان‌تر و زیباتر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساپورت توری و طرحدار

ساپورت‌های طرح دار فقط برای نمایش مدلینگ‌ها در عکس‌ها زیباست. استفاده روزانه از آن‌ها نه تنها زیبایی ندارد بلکه سنتان را بیشتر می‌کند. پس بهتر است فقط از ساپورت‌های ساده یا نازک استفاده کنید.

آستین خفاشی



آستین خفاشی فقط برای اندام‌های لاغر مناسب هستند. اگر اندام لاغر ندارید این مدل لباس‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

پیراهن کیسه‌ای



لباس‌های حالت کیسه‌ای تعادل فرم بدن را به هم می‌ریزد. برجستگی‌های بدن را نشان نمی‌دهد و باعث می‌شود سن بیشتر نشان داده شود؛ بنابراین بهتر است از لباس‌های تنگ استفاده کنید تا اندام زیباتر نشان داده شود.

پارچه‌های خشک



پوشیدن لباس از جنس پارچه خشک با شلوار از جنس پارچه نرم بدترین انتخاب است. در کل ست کردن لباس‌های خشک کار سختی است پس بهتر است در لباس‌های روزانه خودتان از آن‌ها استفاده نکنید.

رنگ‌های طیف زمینی



رنگ‌های خاکستری، سبز، زیتونی، سبز تیره، پسته‌ای و قهوه‌ای مناسب هر کسی نیست. این رنگ‌ها چهره شما را پیرتر نشان می‌دهد.

طرح‌هایی که شبیه پارچه پرده یا مبل هستند



خیلی‌ها به سختی می‌توانند از مد‌های گذشته دست بردارند و با پوشیدن کت طرح دار پشمی یا فاستونی ظاهری قدیمی برای خودشان می‌سازند؛ بنابراین بهتر است از لباس‌های ساده و کلاسیک بدون طرح بیشتر استفاده کنید.

کلاه‌های حجیم بیش از حد گرم



حتما لازم نیست بین زیبایی و آرامش یکی را انتخاب کنید. می‌توانید هر دو را کنار هم داشته باشید؛ بنابراین از کلاه‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید.

گردنبند‌های مرواریدی و سنگ درشت



مروارید از جواهرات کلاسیکی است که کمتر کسی می‌داند چگونه باید از آن‌ها استفاده کند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کرد این است که مروارید درشت هرگز استفاده نکنید. به علاوه گردنبند درشتی که چند زنجیر بلند دارد هم ظاهر خوبی به شما نمی‌دهد. به خصوص اگر آن‌ها را همراه با ژاکت جین استفاده کنید.

لباس‌هایی که از تزئینات زیادی در آن استفاده شده است



لباس‌هایی که بند و دکمه و جیب زیاد دارند خیلی سال پیش مد بودند. امروزه این لباس‌ها نه تنها زیبایی ندارند بلکه سن را بیشتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهند.

منبع: بدونیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟

اگر طرح، طرح نور است و برگرفته از آیه سورۀ نور که قاعدتا باید از نماد نور استفاده شود و اگر «نور» نیست و «زور» است دیگر چرا از قرآن و نور مایه می گذارند؟

آنگونه که عصرایران روایت کرده، تصاویر منتشره از تجمع طلاب و روحانیون در قم در حمایت از برخوردهای انتظامی در مقولۀ حجاب از این منظر مورد توجه قرار گرفته که روحانیون حاضر لباس نظامی پوشیده‌اند. به این بهانه چند نکته را می‌توان طرح کرد:

۱. سابقه داشته که افرادی کفن بپوشند یا روحانیون بلندمرتبه در جبهه لباس نظامی بر تن کنند و مشهورترین تصاویر مورد اخیر مربوط به دهه ۶۰ و حضور آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع و بعد رییس این شورا به اقتضای ریاست جمهوری و مرحوم هاشمی رفسنجانی به عنوان جانشین فرمانده کل قوا در جبهه‌هاست اما این شکل سابقه ندارد. خاصه این‌که به جای عبا لباس نظامی پوشیده‌اند. به عنوان رزمنده البته پیشینه داشته اما به منظور تأکید بر تلفیق رزمندگی و تبلیغ بوده یا سلاح و صلاح با هم. در این فقره اما آن حس منتقل نمی‌شود. همچنین می‌دانیم پوشیدن لباس نظامی نیاز به اجازه و هماهنگی دارد. در جبهه حاوی پیام ایثار و از جان گذشتگی بود و اینجا وجه زور و اجبار آن می چربد.

۲. لباس نظامی یعنی آمادۀ جنگ‌ایم. اما جنگ با که؟ با زنان و و دختران این سرزمین که به هر دلیل پوشش و سبک زندگی دیگری دارند و الزاما انگیزه سیاسی هم ندارند؟ آن هم در حالی که شخص سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی به صراحت گفته است این طرح جنبه امنیتی و نظامی ندارد و بیشتر فرهنگی است و حتی مایل نیست صرفا انتظامی معرفی شود؟ از این منظر نقض غرض نیست؟

۳. اگر طرح، طرح نور است و برگرفته از آیه سورۀ نور که قاعدتا باید از نماد نور استفاده شود و اگر «نور» نیست و «زور» است دیگر چرا از قرآن و نور مایه می گذارند؟

۴. اگر منظور روحانیون محترم این است که از نیروهای پلیس حمایت می‌کنند چرا لباس کامل آنها را نپوشیده‌اند؟ آیا تصور نمی‌کنند تلفیق لباس نظامی با عمامه در تاریخ شیعه سابقه نداشته باشد؟ حتی شهید محراب آیت‌الله اشرافی اصفهانی با آن سن و سال وقتی در جبهه جنگ با صدام حسین لباس سپاه پوشید کامل پوشید از کلاه استفاده کرد نه عمامه.

۵. هر صنفی باید با زبان خود آن و در مواردی با لباس خاص خود آن شناخته شود. این که طلاب که غالبا به خدمت سربازی نرفته اند یا نمی روند لباس نظامی بپوشند آن هم نه برای مقابله با اسراییل که در حمایت از برخورد با زنان و دخترانی که پوشش مطلوب آنان را رعایت نمی‌کنند چه تصویری از آنان در ذهن شماری از مردم خاصه زنان و دختران مورد نظر در این «جنگ»! ترسیم می‌کند؟

۶. این نکته البته قابل درک است که بعد از آن که جمعیت قابل توجهی در حمایت از طرح نور در تهران گرد نیامد چون بسیاری از خانم‌های چادری مثل سابق مایل نیستند در حمایت از برخوردهای پلیسی تجمع کنند جای دیگر این تجمع را شکل دادند و نه با محوریت خانم ها بلکه با روحانیون لباس نظامی پوشیده که طبعا وجه صنفی و طبقه ای‌ دارد و قاعدتا در موضوع مرتبط با زنان اگر خانم‌ها حمایت کنند موثرتر است تا مردان آن هم با تلفیق لباس نظامی و روحانیت.

۷. برداشت نویسنده این است که طرح جاری تنها برای آن است که تلقی مخالفت علنی با حکومت درنگیرد و در این حد رعایت کنند کفایت می کند تا جایی که به لطیفه گفته می شود اگر می توانستند عکس مهسای طفلک را به عنوان حجاب کنونی مقبول منتشر می‌کردند به همین خاطر فرماندهی کل نیروهای انتظامی اصرار دارد موضوع نظامی و انتظامی و پلیسی نیست و فرهنگی است و آن وقت وسط این معرکه طلاب آمده‌اند و لباس نظامی پوشیده‌اند!

دیگر خبرها

  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون