Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سعید کریمی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، 10 مهرماه در دیدار با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد همواره در کنار جهاد دانشگاهی بوده و این مجموعه را یاری داده است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و استفاده از ظرفیت دانشجویان از مزیت‌های همکاری این دو مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی، این فعالیت‌ها را گام موثری در پیشرفت استان دانست و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های اشتغال‌‍زایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت و کارآفرینی در استان نقش به سزایی داشته است.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی نیز با اشاره به فعالیت‌های بی‌شمار جهاد دانشگاهی در سال‌های انقلاب، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی فعالیت‌های موثری را در کشور انجام داده که تحسین جهانیان را برانگیخته است.
وی یکی از مزیت‌های مجموعه جهاد دانشگاهی را تکیه بر توانایی خود دانست و خاطرنشان کرد: تنها 20 درصد از بودجه این مجموعه از دولت تامین می‌شود و مابقی بودجه با تلاش و همت جهادگران به دست می‌آید.
شریفی‌زاده با اشاره به فعالیت سه پژوهشگاه رویان، ابن سینا و علوم انسانی و 23 پژوهشکده در سراسر کشور به همت جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این مجموعه در راه اندازی پارک‌های علم و فناوری نیز موفق بوده و تاکنون سه پارک علم و فناوری احداث کرده است.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ارتباط خوبی با بدنه دانشگاه‌ها داشته و نهادی از دل دانشگاه است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سعی کرده است با استفاده از تبدیل علم به ثروت مشکلات اشغال را در جامعه برطرف کند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان نیز در ادامه این دیدار با معرفی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان، گفت: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی و دوره‌های آموزش کوتاه مدت ظرفیت‌های موثر این مجموعه برای همکاری با دانشگاه شهرکرد است.
سیروس رضایی با اشاره به برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی در دانشگاه شهرکرد و استفاده از ظرفیت معاونت فرهنگی این مجموعه در دانشگاه، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی همکاری با دانشگاه در انجام پژوهش‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری دانشگاه شهرکرد جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پرورش شتر، ظرفیت مغفول در این شهرستان است.

سعید خسروجردی در حاشیه بررسی مکان‌یابی مجتمع شترداری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر ظرفیت بسیار مناسبی برای شترداران است.

وی از وجود ۱۷۰۰ نفر شتر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر در این منطقه وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن گسترش صنعت شترداری در داورزن را نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: شهرستان داورزن با ۱۷۰۰ نفر شتر از جایگاه قابل قبولی در خراسان رضوی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و کاهش بارش‌ها پرورش شتر در بین دام‌های پرواری دیگر سبک و سنگین دام به‌صرفه‌تری است.

خسروجردی با بیان اینکه امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌ها برای این دام‌ها فراهم است، اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر برای شترداری بسیار مناسب است. 

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری بوده که می‌تواند فراورده‌های زیادی از آن تولید و با استفاده از همین پتانسیل ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداران منطقه را یک امر ضروری دانست و گفت: تولیدات صنعت پرورش شتر که می‌تواند سرچشمه درآمدهایی شود که ماده اولیه آن شیر و پشم و کود شتر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان