Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:50:04 GMT

السد 0-1 پرسپولیس؛ تیمی برای از نو نوشتن تاریخ!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۵۴۶

السد 0-1 پرسپولیس؛ تیمی برای از نو نوشتن تاریخ!

پرسپولیس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد را شکست دهد.

طرفداری-پرسپولیس و السد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا
السد قطر-پرسپولیس
ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه
سه شنبه 10مهرماه، ساعت 18:45
گروه داوری: کریشانتا دیلان پریرا، وبالیا جوروج، دینی جیدارا/ناظر داوری: چئونگ پائو از هندوستان
کارت زرد: سیامک نعمتی(پرسپولیس)-امید عالیشاه(پرسپولیس)
گلزن: علی علیپور(دقیقه 84-پرسپولیس)

ترکیب دو تیم

السد: سعد الشیب الدوساری، پدرو میگوئل، بوالم خوخی، عبدالکریم حسن، حمید اسماعیل، گابی، ژاوی هرناندز، وو یونگ، سالم الهجری، بغداد بونجاح، اکرم عفیف

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، جلال حسینی، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آدام همتی، امید عالیشاه، بشار رسن، گادوین منشا، علی علیپور

نیمه اول

بازی متعادل آغاز شد و توپ و میدان بیشتر در میانه میدان در جریان بود، دقیقه 5 روی خروج اشتباه سعد الشیب، گادوین منشا در محوطه جریمه السد صاحب توپ شد که شوت این بازیکن از زاویه بسته را دروازه بان السد با مشت دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان السد رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بازیکنان پرسپولیس با برنامه از دروازه خود دفاع می کردند. دقیقه 15 روی اشتباه مدافع پرسپولیس، اکرم عفیف در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را بیرانوند به خوبی جمع کرد. دقیقه 17 بشار رسن با نفوذی عالی از جناح راست خط دفاعی السد خود را به محوطه جریمه رساند و با پاسی زیبا گادوین منشا را در موقعیتی دروازه خالی صاحب توپ کرد اما این بازیکن با بی دقتی توپ را از یکقدمی دروازه به بیرون زد. دقیقه 20 السد چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت این بازیکن با برخورد به مدافعان به کرنر رفت. دقیقه 21 کرنر ارسالی ژاوی به بغداد بونجاح رسید که ضربه سر این بازیکن را علیرضا بیرانوند به خوبی در آغوش گرفت تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.

بازی دوباره متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 33 شوت محکم بغداد بونجاح از پشت محوطه جریمه پرسپولیس از بالای دروازه سرخپوشان به بیرون رفت. دقیقه 35 پاس در عمق عالیشاه می توانست منشا را در مقابل دروازه صاحب موقعیت خوبی کند که خوخی پیش از اینکه او توپ را به دست آورد توپ را دفع کرد. دقیقه 42 اکرم عفیف در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت زمینی و خطرناک این بازیکن را علیرضا بیرانوند با واکنشی زیبا دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود. دقیقه 45 علی علیپور با سماجت خود توپ را از مدافع السد ربود و خود را به محوطه جریمه رساند که شوت محکم وی را سعد الشیب در آغوش گرفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان برسد.

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم بازیکنان السد بازی را هجومی تر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند، سرخپوشان نیز در لاک دفاعی فرو رفتند تا از دروازه خود محافظت کنند. دقیقه 49 گادوین منشا پست محوطه جریمه السد صاحب توپ شد که شوت بی دقت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در این دقایق بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی را برای السد بستند تا نتوانند موقعیت روی دروازه بیرانوند ایجاد کنند.  دقیقه 56 حسن الهیدوس خود را به پشت محوطه جریمه پرسپولیس رساند که شوت آرام این بازیکن در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت. پرسپولیسی ها روی ضد حملات چندین بار خود را به محوطه جریمه السد رساندند، اما با بی دقتی توپ را از دست می دادند تا نتوانند دروازه السد را باز کنند. بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی را کنترل کردند و تا اواسط نیمه دوم موقعیت خطرناکی روی دروازه بیرانوند ایجاد نشود.

دقیقه 66 پدرو میگل پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شد که شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه 70 روی ضد حمله بازیکنان السد، اکرم عفیف در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت خطرناک این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس در ایجاد موقعیت ناتوان بودند و بیشتر از دروازه خود دفاع می کردند. دقیقه 75 کرنر ارسالی ژاوی را بازیکنان پرسپولیس ناقص دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به اکرم عفیف رسید که شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 78 شوت خطرناک عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه را علیرضا بیرانوند به سختی دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود. دقیقه 84 خطای دروازه بان السد روی علیپور را داور پنالتی اعلام کرد و علی علیپور با شوتی محکم توپ را درون دروازه قرار داد. پس از گل، بازیکنان پرسپولیس در لاک دفاعی فرو رفتند تا از گل خود دفاع کنند. دقیقه 94 اکرم عفیف با خطا دروازه پرسپولیس را باز کرد و داور گل را مردود اعلام کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا پرسپولیس بازی را پیروز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم