Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@15:46:08 GMT

شگفتی سازی پرسپولیس در برابر یاران ژاوی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۵۵۶

شگفتی سازی پرسپولیس در برابر یاران ژاوی

خرداد:علی علیپور موفق شد ضربه پنالتی‌ای که گرفته بود وارد دروازه السد کند و تیمش را در دوحه برابر حریف پیش بیندازد.


به گزارش خرداد به نقل از ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ علیرغم تمامی مشکلاتی که تیمش درگیر آن بوده و با لشگری از غایبان در مرحله نیمه نهایی برابر السد قطر حاضر شده است. در سمت مقابل السد قطر که از شروع این رقابت‌ها با داعیه قهرمانی در آسیا پا به این مسابقه گذاشته بود، با ستاره‌های لالیگایی خود به جنگ با پرسپولیس آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن ورزش سه را همراهی کنید.

 


استادیوم: جاسم بن حمد               تماشاگر: 15هزار نفر


داور: کریشانتا دیلان پریرا              کمک داوران: جورج بیلایا نامال، بالیسا هیماتونجا

 

 

السد قطر:

 

سعد الشیب الدوساریپدرو میگوئل بوالم خوخیعبدالکریم حسنحمید اسماعیل (-74 حمزه حسن حاجی)گابیژاوی هرناندزوو یونگ (-46 حسن الهیدوس)سالم الهجریاکرم عفیفبغداد بونجاح

 

سرمربی: اوسوالدو فریرا

 

 

 


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوندسیدجلال حسینیشجاع خلیل زادهسیامک نعمتیشایان مصلحاحمد نوراللهیآدام همتیبشار رسنامید عالیشاه (-73 علوان زاده)علی علیپورگادوین منشا


سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

 

 

کارت زرد:

 

سیامک نعمتی 13 از پرسپولیس

امید عالیشاه 39 از پرسپولیس

علیرضا بیرانوند 77 از پرسپولیس

سعد الشیب الدوساری 84 از السد

 

 

شرح نیمه اول


تغییرات جالب توجه برانکو در شرایطی که پرسپولیس با غیبت سه بازیکن اصلی خود پا به این مسابقه گذاشته بود، با میدانداری السد در دقایق ابتدایی همراه بود.


آدام همتی و سیامک نعمتی در خط دفاعی و وینگر سمت راست بزرگترین سورپرایز برانکو محسوب می‌شدند و اتفاقا موفق شدند عملکرد خوبی در نیمه اول به نام خود ثبت کنند. بشار رسن نیز دیگر بازیکن پرسپولیس بود که در نیمه اول نمایش موفقی به نام خود ثبت کرد و با حفظ توپ و ارسال‌ پاس‌های کلیدی خود در نهایت تیم را در موقعیت مناسبی قرار می‌داد. گادوین منشا برخلاف دیدار با الدحیل اینبار در نهایی کردن ضربه خود و ثبت گل یک ناکام بزرگ لقب گرفت و دو موقعیت ایده آل را از دست داد.


السدی ها که برای رسیدن به دروازه بیرانوند چشم به موفقیت ژاوی، بونجاح و عفیف دوخته بودند در نهایت نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند و به خوبی توسط بیرانوند، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مهار شدند.


نیمه اول این دیدار در شرایطی که با موقعیت‌های جالب توجه و هیجان انگیزی برای دو تیم همراه بود با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

ویدئو خلاصه نیمه نخست السد - پرسپولیس

 

 

دقایق حساس:

 

- دقایق 1-5: دو تیم در شرایطی که السد به پشتوانه هواداران خود به دنبال با پاس های اشتباه و بی هدف و از دست دادن توپ‌ها نمایش بی کیفیتی را در دقایق ابتدایی به اجرا گذاشتند.

 

- دقیقه 6: خروج اشتباه دروازه بان السد با ضربه نه چندان مناسب گادوین منشا همراه شد که سعد الدوساری بار دیگر به شکلی نه چندان مطمئن آن را دور کرد.

 

- دقیقه 8: ارسال ژاوی با دفع توپ مدافعان پرسپولیس توپ مناسبی را پشت محوطه جریمه نصیب السد کرد که ضربه بازیکن حریف با دفع سیدجلال راهی کرنر شد.

 

-دقیقه 16: ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف به خوبی توسط علیرضا بیرانوند مهار شد و این موقعیت از السد گرفته شد.

 

-دقیقه 18: بشار رسن با فراری دیدنی به محوطه جریمه و ارسال توپ در آستانه دروازه موقعیت ایده آل و فوق العاده برای گادوین منشا ایجاد کرد که ضربه عجیب این بازیکن در آستانه دروازه خالی راهی اوت شد و بهترین موقعیت بازی از دست رفت.

 

-دقیقه 20: داور سریلانکایی روی خط محوطه جریمه خطای شجاع خلیل زاده را روی بونجاح اعلام کرد. این ضربه را ژاوی زد که با برخورد به سد دفاعی پرسپولیس راهی کرنر شد.

 

-دقیقه 26: علی علیپور با ضربه سر تو را برای گادونی منشا مهیا کرد اما این مهاجم بار دیگر در محوطه جریمه ضربه ناموفقی به سمت دروازه السد به نام خود تا فرصت دیگری برای سرخپوشان از دست برود.

 

-دقیقه 43: اکرم عفیف از پشت محوطه جریمه ضربه فنی و در چارچوب خود را به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که بیرانوند در واکنشی فوق العاده آن را راهی کرنر کرد.

 

-دقیقه 45: فرار علی علیپور و ضربه زمینی این بازیکن را الهیدوس در کنج دروازه مهار کرد و توپ را به نفع تیمش به جریان انداخت.

 

-دقیقه 57: حسن الهیدوس که در نیمه دوم به میدان آمد ضربه اش را پشت محوطه جریمه را نواخت که بیرانوند با جاگیری مناسب خود توپ را مهار کرد.

 

-دقیقه 58: گادوین منشا در ضدحمله عزم دروازه السد کرد که توسط مدافع السد متوقف شد و داور از فاصله 30 متری ضربه خطا به سود پرسپولیس را اعلام کرد. این ضربه را بشار فرستاد اما خطای منشا در محوطه جریمه باعث در اختیار گرفتن توپ توسط السدی ها شد.

 

-دقیقه 67: ضربه پدرو میگوئل از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

 

-دقیقه 70: اکرم عفیف روی ضدحمله سریع السد به سمت دروازه پرسپولیس نفوذ کرد و ضربه‌اش را در جدالی تن به تن با سیدجلال نواخت که توپش راهی به دروازه بیرانوند نیافت.

 

-دقیقه 73: امید عالیشاه که یک کارت زرد نیز در این بازی دریافت کرده بود، با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به احسان علوان زاده داد.

 

-دقیقه 75: ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف در برگشت کرنر با کمترین اختلاف و ایجاد فرصت مناسب راهی اوت شد.

 

-دقیقه 78: سیامک نعمتی در فراری جالب از سمت راست با حضور در کنج محوطه جریمه پشت محوطه علیپور را دید که مهاجم سرخپوشان نتوانست توپ را از آن خود کند و این موقعیت از دست رفت.

 

-دقیقه 80: عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما دروازه بان موفق پرسپولیس در این دیدار، بار دیگر با نمایشی موفق آن را راهی کرنر کرد.

 

-دقیقه 84: فرار علی علیپور پشت محوطه جریمه با خطای دروازه بان یک موقعیت پنالتی به سود پرسپولیس شکل داد و داور سریلانکایی بعد از کش و قوسی کوتاه در سوت خود به سود پرسپولیس نواخت.

 

-( دقیقه 84، علی علیپور) : مهاجم پرسپولیس با قرار گرفتن پشت پنالتی‌ای که خودش نصیب سرخپوشان کرده بود، آن را در شرایطی که دروازه بان السد با نوک انگشت لمس کرده بود به گل برتری تیمش تبدیل کرد.


برچسب ها: پرسپولیس ، السد ، قطر

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم

سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت محکم سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه گل سوم پرسپولیس را رقم زد.

گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم کد خبر 748168

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم