Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@06:49:38 GMT

پرسپولیس باز هم شگفتی ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۵۷۷

پرسپولیس باز هم شگفتی ساز شد

   
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ علیرغم تمامی مشکلاتی که تیمش درگیر آن بوده و با لشگری از غایبان در مرحله نیمه نهایی برابر السد قطر حاضر شده است. در سمت مقابل السد قطر که از شروع این رقابت‌ها با داعیه قهرمانی در آسیا پا به این مسابقه گذاشته بود، با ستاره‌های لالیگایی خود به جنگ با پرسپولیس آمده است.


 

استادیوم: جاسم بن حمد               تماشاگر: 15هزار نفر

داور: کریشانتا دیلان پریرا              کمک داوران: جورج بیلایا نامال، بالیسا هیماتونجا
 
 
السد قطر:
 
سعد الشیب الدوساریپدرو میگوئل بوالم خوخیعبدالکریم حسنحمید اسماعیل (-74 حمزه حسن حاجی)گابیژاوی هرناندزوو یونگ (-46 حسن الهیدوس)سالم الهجریاکرم عفیفبغداد بونجاح
 
سرمربی: اوسوالدو فریرا
 
 
 

پرسپولیس:
 
علیرضا بیرانوندسیدجلال حسینیشجاع خلیل زادهسیامک نعمتیشایان مصلحاحمد نوراللهیآدام همتیبشار رسنامید عالیشاه (-73 علوان زاده)علی علیپورگادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
 
 
 
کارت زرد:
 
سیامک نعمتی 13 از پرسپولیس
امید عالیشاه 39 از پرسپولیس
علیرضا بیرانوند 77 از پرسپولیس
سعد الشیب الدوساری 84 از السد
 
 
شرح نیمه اول

تغییرات جالب توجه برانکو در شرایطی که پرسپولیس با غیبت سه بازیکن اصلی خود پا به این مسابقه گذاشته بود، با میدانداری السد در دقایق ابتدایی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آدام همتی و سیامک نعمتی در خط دفاعی و وینگر سمت راست بزرگترین سورپرایز برانکو محسوب می‌شدند و اتفاقا موفق شدند عملکرد خوبی در نیمه اول به نام خود ثبت کنند. بشار رسن نیز دیگر بازیکن پرسپولیس بود که در نیمه اول نمایش موفقی به نام خود ثبت کرد و با حفظ توپ و ارسال‌ پاس‌های کلیدی خود در نهایت تیم را در موقعیت مناسبی قرار می‌داد. گادوین منشا برخلاف دیدار با الدحیل اینبار در نهایی کردن ضربه خود و ثبت گل یک ناکام بزرگ لقب گرفت و دو موقعیت ایده آل را از دست داد.

السدی ها که برای رسیدن به دروازه بیرانوند چشم به موفقیت ژاوی، بونجاح و عفیف دوخته بودند در نهایت نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند و به خوبی توسط بیرانوند، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مهار شدند.

نیمه اول این دیدار در شرایطی که با موقعیت‌های جالب توجه و هیجان انگیزی برای دو تیم همراه بود با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
ویدئو خلاصه نیمه نخست السد - پرسپولیس
 
 
دقایق حساس:
 
- دقایق 1-5: دو تیم در شرایطی که السد به پشتوانه هواداران خود به دنبال با پاس های اشتباه و بی هدف و از دست دادن توپ‌ها نمایش بی کیفیتی را در دقایق ابتدایی به اجرا گذاشتند.
 
- دقیقه 6: خروج اشتباه دروازه بان السد با ضربه نه چندان مناسب گادوین منشا همراه شد که سعد الدوساری بار دیگر به شکلی نه چندان مطمئن آن را دور کرد.
 
- دقیقه 8: ارسال ژاوی با دفع توپ مدافعان پرسپولیس توپ مناسبی را پشت محوطه جریمه نصیب السد کرد که ضربه بازیکن حریف با دفع سیدجلال راهی کرنر شد.
 
-دقیقه 16: ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف به خوبی توسط علیرضا بیرانوند مهار شد و این موقعیت از السد گرفته شد.
 
-دقیقه 18: بشار رسن با فراری دیدنی به محوطه جریمه و ارسال توپ در آستانه دروازه موقعیت ایده آل و فوق العاده برای گادوین منشا ایجاد کرد که ضربه عجیب این بازیکن در آستانه دروازه خالی راهی اوت شد و بهترین موقعیت بازی از دست رفت.
 
-دقیقه 20: داور سریلانکایی روی خط محوطه جریمه خطای شجاع خلیل زاده را روی بونجاح اعلام کرد. این ضربه را ژاوی زد که با برخورد به سد دفاعی پرسپولیس راهی کرنر شد.
 
-دقیقه 26: علی علیپور با ضربه سر تو را برای گادونی منشا مهیا کرد اما این مهاجم بار دیگر در محوطه جریمه ضربه ناموفقی به سمت دروازه السد به نام خود تا فرصت دیگری برای سرخپوشان از دست برود.
 
-دقیقه 43: اکرم عفیف از پشت محوطه جریمه ضربه فنی و در چارچوب خود را به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که بیرانوند در واکنشی فوق العاده آن را راهی کرنر کرد.
 
-دقیقه 45: فرار علی علیپور و ضربه زمینی این بازیکن را الهیدوس در کنج دروازه مهار کرد و توپ را به نفع تیمش به جریان انداخت.
 
-دقیقه 57: حسن الهیدوس که در نیمه دوم به میدان آمد ضربه اش را پشت محوطه جریمه را نواخت که بیرانوند با جاگیری مناسب خود توپ را مهار کرد.
 
-دقیقه 58: گادوین منشا در ضدحمله عزم دروازه السد کرد که توسط مدافع السد متوقف شد و داور از فاصله 30 متری ضربه خطا به سود پرسپولیس را اعلام کرد. این ضربه را بشار فرستاد اما خطای منشا در محوطه جریمه باعث در اختیار گرفتن توپ توسط السدی ها شد.
 
-دقیقه 67: ضربه پدرو میگوئل از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.
 
-دقیقه 70: اکرم عفیف روی ضدحمله سریع السد به سمت دروازه پرسپولیس نفوذ کرد و ضربه‌اش را در جدالی تن به تن با سیدجلال نواخت که توپش راهی به دروازه بیرانوند نیافت.
 
-دقیقه 73: امید عالیشاه که یک کارت زرد نیز در این بازی دریافت کرده بود، با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به احسان علوان زاده داد.
 
-دقیقه 75: ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف در برگشت کرنر با کمترین اختلاف و ایجاد فرصت مناسب راهی اوت شد.
 
-دقیقه 78: سیامک نعمتی در فراری جالب از سمت راست با حضور در کنج محوطه جریمه پشت محوطه علیپور را دید که مهاجم سرخپوشان نتوانست توپ را از آن خود کند و این موقعیت از دست رفت.
 
-دقیقه 80: عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما دروازه بان موفق پرسپولیس در این دیدار، بار دیگر با نمایشی موفق آن را راهی کرنر کرد.
 
-دقیقه 84: فرار علی علیپور پشت محوطه جریمه با خطای دروازه بان یک موقعیت پنالتی به سود پرسپولیس شکل داد و داور سریلانکایی بعد از کش و قوسی کوتاه در سوت خود به سود پرسپولیس نواخت.
 
-( دقیقه 84، علی علیپور) : مهاجم پرسپولیس با قرار گرفتن پشت پنالتی‌ای که خودش نصیب سرخپوشان کرده بود، آن را در شرایطی که دروازه بان السد با نوک انگشت لمس کرده بود به گل برتری تیمش تبدیل کرد.
 
 
 
نکته‌ها:

* پرسپولیس و السد در مرحله گروهی نیز با یکدیگر برخورد کرده بودند. حاصل تلاش دو تیم پیروزی سه بر یک در دوحه برای السد و برتری یک گله سرخ‌ها در استادیوم آزادی بود.

* محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند.

* سیامک نعمتی در این دیداربه دلیل مصدومیت حسین ماهینی در پست دفاع راست به میدان رفته است.

* آدام همتی جوانترین بازیکن ترکیب پرسپولیس در این دیدار محسوب می‌شود که در دومین فصل حضورش شانس حضور در ترکیب اصلی در حساس‌ترین بازی فصل را به دست آورده است.

* ژاوی و گابی، ستاره‌های سابق بارسلونا و اتلتیکومادرید و تیم ملی اسپانیا در این بازی برابر پرسپولیس حاضر شده اند. ژاوی در فصل گذشته در لیگ قهرمانان با حذف مقابل استقلال در مرحله پلی آف از دور این رقابت‌ها حذف شدند و در این فصل در دو بازی رفت و برگشت مقابل آبی‌ها به برتری 5-3 دست یافتند و جواز صعود را به این مرحله را به دست آوردند.

* آخرین باخت هر دو تیم مربوط به جدال با الدحیل بوده است. السد در امیرکاپ مقابل الدحیل با یک گل شکست خورد و پرسپولیس نیز در بازی رفت یک چهارم مقابل الدحیل در دوحه با یک گل شکست خورد که در آزادی آن را جبران کرد.

* بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد با دوازده گل زده، برترین گلزن این تیم و لیگ قهرمانان در این فصل است. این مهاجم دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثبت رسانده است. بوعلام خوخی با سه گل زده، اکرم عفیف دو گل زده و عبدالکریم حسن با یک گل دیگر گلزنان این تیم محسوب می‌شوند.

* علی علیپور با 4 گل زده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده برترین گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان است. گادوین منشا با سه گل، سیدجلال حسینی با 2 گل و فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا با یک گل زده دیگر گلزنان پرسپولیس در این رقابت هستند.

* ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی السد با 4 پاس گل در صدر پاسورهای این تیم است. اکرم عفیف و بغداد بونجاح با سه پاس گل در رده بعدی قرار دارند و یاسر ابوبکر عیسی و حسن الهیدوس با یک پاس گل در رده بعدی قرار دارند.

* وحید امیری با دو پاس گل، فرشاد احمدزاده با یک پاس گل از جمله پاسورهای پرسپولیس هستند که این تیم را ترک کرده‌اند. در بین بازیکنان فعلی سیدجلال حسینی، علی علیپور و محمد انصاری با یک پاس گل در ترکیب پرسپولیس حاضر هستند.

* مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی 74 ساله السد قطر از روزهای پایانی سال 2015 هدایت این تیم را برعهده گرفته و اکنون سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد. او طی این مدت 2 بار قهرمانی لیگ ستارگان قطر، یک قهرمانی امیرکاپ، یک قهرمانی جام شیخ کاپ، یک جام پادشاهی را به ویترین السد اضافه کرده است.

* برانکو ایوانکوویچ نیز در روزهای ابتدایی سال 2015 به پرسپولیس آمد. دو قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی سوپرکاپ و دو بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان عملکرد این مربی کروات 64 ساله روی نیمکت پرسپولیس بوده است.

* ژاوی 38 ساله و سیدجلال حسینی 36 ساله مسن‌ترین بازیکنان حاضر در این میدان هستند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال آسیا پرسپولیس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!

پرسپولیس هم بعداز استقلال، از گردونه جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخپوشان تهران که در کورس قهرمانی لیگ، پشت سر استقلال قرار دارند، امشب تکرار دبل قهرمانی فصل گذشته را در ورزشگاه اراک از دست دادند و توسط گربه‌سیاه خود از دور مسابقات جام حذفی خارج شدند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (83-علی نعمتی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (83-میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (113-محمد مهدی احمدی).

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. بازی در دو وقت اضافه 2 گل دیگر داشت تا در پایان 120 دقیقه نتیجه 4-4 ثبت شود. در ضربات پنالتی آلومینیوم 6 بر 5 و در مجموع 10 بر 9 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

ارونوف 11، عیسی آل کثیر 25 و 109 و سینا اسدبیگی 94 گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و مهدی لیموچی 84، شروین بزرگ 6+90 و 113 و علیرضا نقی‌زاده 122 گل‌های آلومینیوم را به وارد دروازه پرسپولیس کردند.

شرح ضربات پنالتی

پرسپولیس: محمدحسین کنعانی‌زادگان گل، علی نعمتی گل، سینا اسدبیگی گل، گئورگی گولسیانی گل و فرشاد فرجی گل

دانیال اسماعیلی‌فر مهار  . وحید امیری مهار

آلومینیوم اراک: مهران موسوی گل، مهدی لیموچی گل، عارف حاج‌عیدی گل، رضا جبیره گل، علی وطن‌دوست گل و علیرضا نقی‌زاده گل

 امیر نوری تیر دروازه

 

پرسپولیس، هم در وقت‌های قانونی و هم در وقت‌های اضافه و البته در ضربات پنالتی، مقابل آلومینیوم اراک کامبک خورد.

سرخ‌ها در جریان بازی، دو بار برد شیرین خود آن هم با دو گل برتری را از دست دادند. اما پرسپولیس در ضربات پنالتی هم شروع بسیار خوبی داشت و با از دست رفتن پنالتی امیر نوری کاپیتان ایرالکو، این تیم در این ضربات سرنوشت ساز هم جلو افتاد اما در ادامه از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی فر و البته پنالتی‌های خوبی که بازیکنان ایرالکو به ثمر رساندند، در کنار عدم تجربه رفیعی برای مهار حداقل بکی از ضربات ایرالکو، نتیجه را به تعادل کشاند.

با رفتن بازی به پنالتی‌های تک-تک، باز هم پرسپولیس با از دست رفتن پنالتی وحید امیری میزبان با روحیه را در شرایطی قرار داد که می‌توانست به برتری دست یابد و در پایان ضربه نقی زاده شکست و حذف تلخی برای سرخ‌ها در جام حذفی رقم زد.

مدافعان پرسپولیس هرچقدر در جریان بازی، بد و کند بودند در ضربات پنالتی خوب عمل کردند. هم گولسیانی، هم کنعانی‌زادگان، هم نعمتی و هم فرجی ، عالی پنالتی زدند اما دانیال اسماعیلی‌فر نتوانست این روند را ادامه دهد. او در جریان بازی هم نمایش چندان دلچسبی ارائه نداد.

شرح گل‌ها

آلومینیوم صفر- پرسپولیس یک(دقیقه ۱۱: اوستون ارونوف): اوستون ارونوف از وسط زمین توپ گیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ یک گل انفرادی به ثمر رساند.

آلومینیوم صفر-پرسپولیس دو(دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر): اوستون ارونوف توپ را از وسط زمین به عیسی رساند و آل کثیر با یک حرکت پا به توپ در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و از بالای سر گوهری توپ وارد دروازه شد.

آلومینیوم یک-پرسپولیس دو(دقیقه ۸۵: مهدی لیموچی): اثر شروین بزرگ با ضربه سر در محوطه روی یک توپ هوایی باعث شد توپ به لیموچی برسد و شوت روی پای او به گل تبدیل شد.

آلومینیوم دو-پرسپولیس دو(دقیقه ۵+۹۰: شروین بزرگ): سانتر بلند روی دروازه سرخ‌ها با ضربه سر به شروین بزرگ رسید و کنترل و شوت روی پای او دروازه رفیعی را فرو ریخت.

آلومینیوم دو-پرسپولیس سه(دقیقه ۹۴: سینا اسدبیگی): با پاس در عرض میلاد سورگی، سینا اسدبیگی با شوتی وحشتناک گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

آلومینیوم دو-پرسپولیس چهار(دقیقه ۱۰۸-عیسی آل کثیر): عیسی با پاس در عمق صاحب توپ شد و با شوتی محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه احمد گوهری را باز کرد.

آلومینیوم سه-پرسپولیس چهار(دقیقه ۱۱۳: شروین بزرگ): موقعیت کرنر برای آلومینیوم با ضربه سر شروین بزرگ در میان دفاع از هم گسیخته پرسپولیس تبدیل به گل سوم اراکی‌ها شد.

آلومینیوم چهار-پرسپولیس چهار(دقیقه 1+۱۲۰: علیرضا نقی‌زاده): حرکت عالی لیموچی از سمت چپ با پاس در عرض او همراه شد و علیرضا تقی زاده گل چهارم را به ثمر رساند.

لحظات حساس

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

وقت اضافه 

دقیقه 95: شوت از راه دور رضا جبیره را رفیعی مهار کرد.

دقیقه 100: ضربه سر خطرناک فرشاد فرجی روی یک ضربه ایستگاهی راه به جایی نبرد و با اختلاف کم از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه 109: امیررضا رفیعی با دو واکنش بسیار خوب دو موقعیت خطرناک پی در پی را از آلومینیومی ها گرفت.

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

 

سایر نتایج امروز جام حذفی

 

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

 

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی(گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

 

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

 

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

 

استقلال ملاثانی یک - سپاهان یک (وقت اضافه)

گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

 

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم