Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رنجبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد در این باره گفت: بر اساس گزارش های مردمی و پیگیری نیروهای انتظامی و نظامی ، 3 انبار احتکار کالا حاوی 54 تن برنج هندی، 33 هزار بسته پودر رختشویی و صدها قوطی روغن نباتی به ارزش بیش از 4میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مواد غذایی و شوینده در شهرک توفیقی سبلان دو پارس آباد کشف شده است افزود: کالاهی کشف شده در همان محل با قیمت مصوب دولتی به مردم مراجعه کننده عرضه می شود.
دادستان پارس آباد همچنین از کشف یک انبار احتکار اگزوز خودرو در این شهر خبر داد و گفت: این انبار با بیش از دو هزار قطعه اگزوز انواع خودرو پلمپ شده است.
وی افزود : همچنین با تلاش هنگ مرزی پارس آباد یک انبار احتکار روغن خودرو حاوی 61 هزار لیتر به ارزش 120 میلیون تومان کشف و توقیف شده است.
دادستان پارس آباد با خاطرنشان کردن اینکه احتکار کالاهای ضروری علاوه بر تخلف صنفی ، اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب می شودب اضافه کرد: برای تمامی محتکران شناسایی شده پرونده قضایی تشکیل شده و به جرایم آنها رسیدگی می شود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: احتکار پارس آباد کشف انبار محتکران دادستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، گفت : طی روز‌های گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد. 

وی افزود: متاسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نماد‌های این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرعی و قانونی باشد. 

مدعی العموم استان خاطرنشان کرد: بدنبال این اقدامات دستگاه قضایی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجریه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم
  • انبار بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آبادان پلمب شد