Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیمون دائومانته کارمند سازمان امنیت لیتوانی ،محافظ شخصی دالیا گریبوسکایته رئیس جمهور لیتوانی است. او با وجود اینکه یک محافظ زن است اما به دلیل شکل و شمایل و سمت شغلیش خیلی ها به عنوان محافظ مرد، او را اشتباه تصور می کنند.

از آنجایی که شغل های حفاظتی و امنیتی خطرناک است و با جثه خانم‌ها خیلی متناسب نیست، همه تصور می کنند که محافظ شدن تنها مختص آقایان است اما سایمون برخلاف همه تصورات محافظ شخصی مقام ارشد کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمون در یک مصاحبه 15 دقیقه ای گفت که از کودکی علاقه زیادی به ورزش های رزمی و حرفه ای داشته و در باشگاه های ورزشی به عنوان مربی بدنسازی مشغول بود. بعد ها خیلی تصادفی به سازمان امنیتی لیتوانی راه یافت و بعد از یک راه طولانی در بررسی سلامت، آزمایش های اضطراب، تست فیزیکی و روانی محافظ شخصی خانم رئیس جمهور شد.

در این شغل باید کت و شلوار کلاسیک پوشید و هیچ مدل مویی و یا هر نکته جلب کننده توجه‌ای نداشت. سیمون می‌گوید از اینکه همه محافظان، مرد هستند خجالت نمی کشد. او می‌گوید اینکه مردان قویترند، واقعیت دارد اما زنان نیز مزایای دیگری از جمله سرعت واکنش، هوش و خیلی نکات مثبت دیگر دارند.

انتهای پیام/

محافظ متفاوت مقام سیاسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور محافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است