Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:24:40 GMT

60 درصد خراسانی ها کارت ملی هوشمند گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۹۰۰۰

60 درصد خراسانی ها کارت ملی هوشمند گرفتند

حسین نیری عصر سه شنبه در شهرستان خوشاب افزود: درخواست 10 درصد واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند نیز اخذ شده و در مراحل صدور کارت قرار دارد.
وی اظهار داشت: 30 درصد جمعیت مشمول دریافت کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی هنوز اقدامی در این زمینه نداشته اند که تلاش می شود این آمار تا سالروز تاسیس ثبت احوال در دی ماه به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای دریافت کارت ملی هوشمند پس از پیش ثبت نام، مرحله ثبت نام اصلی، ثبت اثر انگشت و عکس انجام می شود و فایل ها برای صدور کارت ارسال می گردد.
مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی افزود: در ماههای گذشته کارتهای ملی هوشمند طی 20 روز صادر می شد که اکنون به سبب پاره ای محدودیت ها این فرایند حدود 2 ماه طول می کشد.
وی ادامه داد: در خراسان رضوی 31 اداره ثبت احوال فعال است و سه شهرستان خوشاب و داورزن و صالح آباد نیز از اداره ثبت احوال محروم هستند.
نیری گفت: در این شهرستانها محدودیت های ساختمانی، امکانات و تجهیزات وجود دارد که امیدواریم با تلاش فرمانداری ها و شوراهای اسلامی شهر رفع شود.
استان خراسان رضوی 6 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد و خوشاب نیز در 175 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان خراسان رضوی خراسان رضوی دی ماه شوراهای اسلامی شهر مشهد مقدس اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت: سال گذشته به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی این جهیزیه‌ها به ارزش هر سری ۲۵ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.
سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه شامل بیش از ۱۰ قلم کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان نیز به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط اهدا شد. 

گلایه فرماندار بردسکن از استقبال نکردن روستاییان از تسهیلات طرح مقاوم سازی
علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن حساب ۱۰۰ امام را یک حساب پویا و زنده و دانست و گفت تاکنون بنیاد مسکن توانسته است در گره گشایی از مشکلات مردم در حوزه مسکن موفق عمل کند.
 وی افزود: با توجه به اینکه دولت تسهیلات مقاوم سازی را با بهره ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل مسکونی به روستا‌ها ختصاص داده است ولی متاسفانه روستاییان از این فرصت ایجاد شده استقبال نمی‌کنند. 
وی اظهار داشت با توجه به اینکه گسل درونه بزرگترین گسل ایران و هرگاه ممکن است فعال و منطقه را تهدید کند می‌طلبد روستاییان عزیز از تسهیلاتی که در راستای مقاوم سازی منازل مسکونی با نرخ ۵ درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان است استفاده کنند.

خالی بودن بیش از ۲۰ درصد پست‌های ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان 
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بردسکن گفت: بین ۲۰ تا ۳۰ درصد پست‌های ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان خالی است.
 مهندس مهدی ذبیحی در حاشیه معارفه علیرضا موذن به عنوان اولین سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن افزود: از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی تاکنون در ۲۷ شهرستان اداره و نمایندگی راه و شهرسازی ایجاد شده است و تمام تلاش ما بر این است که در شش ماهه اول امسال در دیگر شهرستان‌های استان نمایندگی راه و شهرسازی استقرار و شروع به کار کند.
 وی عنوان کرد در بسیاری از شهرستان‌های استان کمبود نیروی انسانی داریم و امسال مجوز ۵۰ نیروی انسانی برای مجموعه ادارات راه و شهرسازی استان اخذ شده است که تا پایان امسال این تعداد گزینش و در محل کار خود مستقر خواهند شد. 


استقرار نمایندگی راه و شهرسازی دربردسکن
در جلسه‌ای با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، فرماندار بردسکن، معاونت عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، انابد و شهرآباد و اعضای شورای مسکن این شهرستان مهندس علیرضا موذن به عنوان اولین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی بردسکن معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن