Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بین هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی، چند هنرمند هستند که طرفداری آن‌ها از سرخابی‌های پایتخت علنی شده. پژمان بازغی ستاره سرشناس سینمای ایران یک پرسپولیسی دوآتشه است و در گفت‌وگویی اختصاصی درباره بازی پرسپولیس و السد قطر صحبت کرده است.

پیش‌بینی‌ات از دیدار پرسپولیس و السد چیست؟
پیش‌بینی‌ام این است که پرسپولیس یک بر صفر پیروز میدان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و چه کسی گل‌زنی خواهد کرد؟
فکر می‌کنم علی علی‌پور انگیزه کافی برای گلزنی دارد و می‌تواند گره‌گشای برانکو و تیمش باشد.

البته برانکو، انصاری و کمال محروم هستند.
خب پرسپولیس هر بازیکنش یک تیم است، امیدوارم نبود برانکو تأثیری از نظر روانی روی تیم نداشته باشد ولی فراموش نکنیم حضور برانکو روی نیمکت، قوت قلب بزرگی بود.

فکر می‌کنی پرسپولیس استحقاق قهرمانی در آسیا را دارد؟
پرسپولیس استحقاق قهرمانی دنیا را دارد؛ اما باید واقع‌بین باشیم، اگر پرسپولیس به فینال هم برسد اتفاق بزرگی است، گرچه معتقدم اگر فینالیست شویم، انگیزه قهرمانی هم داریم.

ولی قبول داری کار سختی پیش‌رو دارند؟
بله، تیم‌های شرق آسیا قدرتمند هستند و این کار پرسپولیس را سخت می‌کند، اما این‌ها جذابیت فوتبال و غیرقابل پیش‌بینی است. از پرسپولیس هرکاری برمی‌آید.

با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند انتقام استقلال را از السد بگیرد؟
قطعاً می‌تواند، دعای خیر یک ملت پشت سر برانکو و تیمش است. مطمئنم استقلالی‌ها هم دوست دارند پرسپولیس در این مرحله موفق شود و به فینال برود.

بازی برگشت به ورزشگاه آزادی می‌روی؟
راستش من این روز‌ها بیشتر سر فیلمبرداری هستم و فرصت زیادی ندارم، اما هرجا باشم آرزویم سربلندی پرسپولیس است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون پایتخت سینمای ایران پرسپولیس قطر قلب فوتبال استقلال ورزشگاه آزادی پرسپولیس مجری علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد