Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر که روز سه شنبه در خبری اختصاصی به حضور حمیدرضا عارف در راس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک اشاره کرد که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت. برخی برداشت ها از این خبر با واقعیت منطبق نبود چرا که حضور در کمیسیون های کمیته ملی المپیک «مشورتی» و «افتخاری» است.

یک مقام مسئول پیرامون این انتخاب گفت: در کمیته ملی المپیک ۱۵ کمیسیون مختلف فعالیت می کنند که در هر کمیسیون ۱۰ نفر از نخبگان و صاحب نظران حوزه مربوطه حضور دارند و در جلسات ماهانه - و یا حتی بیشتر از یک ماه - که برگزار می‌کنند، نقطه نظرات خود را در مورد موضوع کمیسیون به رئیس و مسئولان کمیته پیشنهاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کمیسیون ها نقش مشورتی دارند و حضور اعضا در آن افتخاری است و بابت آن حقوقی دریافت نمی کنند و قراردادی هم ندارند که التزامی برای طرفین ایجاد شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: کمیسیون صلح و ورزش هم هنوز تشکیل نشده اما پسر محمدرضا عارف به واسطه علاقمندی که داشته، پیشنهاد تشکیل این کمیسیون را ارائه کرده و کمیته المپیک هم این پیشنهاد را پذیرفته اما هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده و اعضای کمیسیون هم مشخص نشده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسؤولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کد خبر 6084971

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی