Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:52:50 GMT

راز مرگ و میر ماهی های رودخانه زرینه رود مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۰۱۶۷

رکنا: معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از مشخص شدن علت مرگ و میر ماهی در رودخانه زرینه رود خبر داد.

سعید موسوی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی گفت: معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت:کاهش آب و ورود پساب غیر استاندارد یکی از واحد‌های صنعتی منطقه به رودخانه علت مرگ ماهیان رودخانه زرینه رود میاندوآب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد :در حال حاضر با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته و جلوگیری از ورود پساب‌های آلاینده به زرینه رود و افزایش حجم آب در بستر رودخانه مرگ و میر متوفف شده است.

وی ادامه داد: طی مشاهده مرگ و میر ماهی روز شنبه ۷ مهرماه در رودخانه زرینه رود در محدوده شهرستان میاندوآب اکیپ‌های نظارت و پایش این اداره کل با همکاری مسئولان محلی در محل حاضر شدند.

وی گفت: به منظوربررسی میدانی، از محل مرگ و میر ماهی در رودخانه و منابع آلاینده احتمالی آن بازدید و نمونه برداری انجام شده است.

موسوی افزود: با توجه به آنالیز‌های تخصصی انجام گرفته توسط آزمایشگاه این اداره کل مشخص شد ،کاهش آب و ورود پساب غیر استاندارد یکی از واحد‌های صنعتی منطقه به رودخانه موجب افزایش بار آلی و کاهش میزان اکسیژن محلول آب رودخانه شده وموجب تلفات گسترده ماهی در آن محدوده گردیده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی افزود: با توجه به مشخص شدن علل مرگ میر و شدت آن این اداره کل از طریق مراجع قضائی پیگیر موضوع، تا حصول نتیجه نهایی و مجازات عوامل آن خواهد بود.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته و جلوگیری از ورود پساب‌های آلاینده به رودخانه و افزایش حجم آب در بستر رودخانه مرگ و میر متوفف شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دانشمند هسته ای به خواستگاری 150 دختر تهرانی و شهرستانی رفت + گفتگو و عکس

دلار 10 هزار تومان شد

یک زن اقدام به ربودن پسر دانش آموز از مقابل مدرسه کرد

هشدار نماینده آبادان :عراقی ها در 2 روز 70 میلیون تومان خرید می کنند

سقوط قیمت دلار 30 نفر را به سکته انداخت !

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

مرگ تلخ کارمند جوان برج مراقبت به خاطر نجات یک هواپیمای مسافربری + عکس

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز آذربایجان غربی حفاظت محیط زیست ماهی رودخانه مرگ و میر عکس فیلم تصاویر قتل اعدام دختر پرونده دلار من جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • وضعیت رودخانه‌های «آه» و «سیاهرود» در آبعلی و رودهن پایش می شود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور