Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:43:58 GMT

بهترین کرم سفید کننده پوست صورت گیاهی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۰۲۵۴

بهترین کرم سفید کننده پوست صورت گیاهی

نور خورشید، آلودگی هوا و بیشتر واکنش‌های شیمیایی باعث تیره شدن پوست می‌شوند به همین دلیل علاوه بر افرادی که پوستشان تیره می‌باشد حتی افرادی که پوستشان روشن است باز هم سراغ کرم‌های سفید کننده می‌روند. ولی بسیاری از افراد از عهده‌ی هزینه‌های سنگین این کرم‌ها بر نمی‌آیند یا این که بسیاری اوقات اصلا به نتایج مطلوب و دلخواه خود نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخش ۳ نسخه‌ی خانگی برای تهیه‌ی این کرم‌ها را به شما آموزش می‌دهیم البته لازم بذکر می‌باشد که اگر می‌خواهید این کرم‌ها کاملا تاثیر کند باید طبق نسخه‌ها و دقیق و کامل عمل نمایید:


ماست و عسل سفید کننده طبیعی پوست

نصف فنجان ماست ساده، عسل ۱ قاشق چایخوری، آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری، بادام خام ۴ عدد (بادام را پودر کنید) و مقدار کمی زرد چوبه را کاملا با هم مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب این کرم را روی پوست تمیز و بدون آرایش خود بمالید و صبح بشویید.
آبلیمو و زردچوبه بهترین کرم سفید کننده پوست صورت خانگی

۱۰ قطره آبلیمو و مقدار کمی زردچوبه را با ۲ قاشق چایخوری آرد گندم مخلوط کنید و یک کرم سنگین تهیه کنید و هر شب روی پوست خود بمالید و صبح بشویید اگر پوست حساسی دارید آبلیمو را از نسخه‌ها حذف کنید و آب بجای آن اضافه کنید.
کرم سفید کننده پوست گیاهی با گلاب

۱ فنجان آبلیمو را با ۱۵ قطره گلاب مخلوط کنید و یک توپ پنبه را داخل این محلول فرو برده و به صورت دورانی روی پوست خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه بشویید و این کار را هر روز انجام دهید.


طرز تهیه لوسیون سفید کننده پوست گیاهی صورت

مواد لازم
آردنخود چی ۲ قاشق چایخوری
زردچوبه

آب لیمو
خامه پر چرب


۲ قاشق چایخوری آرد نخود را داخل کاسه بریزید. آرد نخود را می‌توانید در فروشگاه‌های مواد غذایی پیدا کنید. زرد چوبه را به آن اضافه کنید.

۵ تا ۱۰ قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوست تان خیلی حساس است، از آب لیموی کمتری استفاده کنید؛ چرا که آب لیمو می‌تواند باعث تحریک پوست‌های حساس شود. مواد را با قاشق با هم مخلوط کنید.

به آرامی خامه را اضافه کنید؛ هر دفعه یک قاشق چایخوری اضافه کنید. وقتی آن را اضافه کردید مواد را هم بزنید. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسند، ادامه دهید.

لوسیون را روی صورت تان یا هر جای دیگری که می‌خواهید سفید شود بمالید. بگذارید روی پوست تان بماند تا خشک شود، سپس آن را بشویید. می‌توانید زدن لوسیون را هر روز تکرار کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه قاشق زنی در نوروز + فیلم

ایرانیان باستان با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز برای کمک به فقرا و نیازمندان در قالب افراد ناشناس از آئین قاشق زنی استفاده می‌کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • فلسفه قاشق زنی در نوروز + فیلم
  • مصرف عطرهای ترکیبی چه خطراتی را برای سلامتی به همراه دارد؟
  • مصرف عطرهای ترکیبی چه خطراتی برای سلامتی به همراه دارد؟
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • طرز تهیه لذیذترین کاپ کیک‌ هویج و دارچین + فیلم
  • خواص و فایده‌های غذایی تفاله هویج
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)
  • طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه + مواد مورد نیاز