Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیدفرزاد افضلی  اظهار داشت: چند سالی است که پرورش ماهی در قفس در چهار سد استان از جمله  سد تنگ حمام(شهدای گمنام)  قصرشیرین، سد زاگرس گیلان‌غرب و سد جامیشان سنقروکلیایی اجرایی شده و سال به سال در حال افزایش تولید است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه ظرفیت این سدهای فعال استان را 640 تن در سال اعلام و بیان کرد: 40 باب قفس در چهار سد استان داریم که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 97 به 70 باب قفس برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تولید ماهی در قفس به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: این پروژه برای سدهای غیرمخزنی استان در دستور کار است.

افضلی از اشتغال 125 نفر بر روی سدهایی که پرورش ماهی در قفس آن اجرایی شده، خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال از قفس‌های این  چهار سد مخزنی یک هزار و 300 تن ماهی برداشت شود.

به گفته این مسؤول، یکی ازبزرگ‌ترین طرح پرورش ماهی در استان در سد شهدای گمنام سرپل‌ذهاب است که به ظرفیت 300 تن در سال در حال اجرا است.

انتهای پیام/ز

بزرگ‌ترین طرح پرورش ماهی در استان در سد شهدای گمنام سرپل‌ذهاب است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی ۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

مجید فیاضی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند