Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي پوش واليبال نشسته با 15 سال سن، جوان ترين و ملي پوش دووميداني با 57 سال، مسن ترين اعضاي کاروان ايران در رقابت‌هاي پاراآسيايي 2018 جاکارتا هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس، کاروان خودباوري و اميد ايران ساعت 7 صبح روز سه شنبه دهم مهر ماه براي حضور در سومين دوره رقابت هاي پاراآسيايي با پرواز مستقيم راهي جاکارتا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*کاروان 357 نفره ي کشورمان با شعار «با توکل و تلاش ما مي توانيم» 14 مهرماه در افتتاحيه اين رقابت‌ها به پرچم داري ساره جوانمردي، ملي پوش تيم تيراندازي، شرکت مي‌کنند.
*کاروان ايران با 208 ملي پوش داراي معلوليت در 13 رشته بسکتبال با ويلچر،واليبال نشسته، بوچيا، وزنه برداري، دووميداني، تيراندازي، تيروکمان، تنيس روي ميز، دوچرخه سواري، شنا، جودو، شطرنج و گلبال به رقابت مي پردازند.
*فاطمه جهاني، ملي پوش واليبال نشسته با 15 سال سن، جوان ترين و اسداله عظيمي ملي پوش دووميداني با 57 سال، مسن ترين اعضاي کاروان ايران در اين رقابت ها هستند.
*در اين دوره از بازي هاي پاراآسيايي، شاهد رشد 35 درصدي بانوان نسبت به دوره‌هاي قبل هستيم، 72 ورزشکار زن در 9 رشته ورزشي اعزام مي‌شوند، در حالي که در 2014 اينچئون تعداد بانوان اعزامي 56 و در 2010 گوانجو 34 بود.
*اختتاميه رقابت هاي پاراآسيايي 21 مهر ماه برگزار مي شود و پرچم کشورمان در اين مراسم را ديگر بانوي ملي پوش تيم تيراندازي، سميرا ارم حمل مي کند.
*کاروان ايران بيست و سوم مهر ماه به ميهن باز خواهد گشت.
*ايران در دوره قبل بازي هاي پاراآسيايي 2014 اينچئون، با 200 ورزشکار و رقابت در 16 رشته ورزشي موفق به کسب 120 مدال (37 طلا، 52 نقره و 31 برنز) شد و در جايگاه چهارم اين رقابت ها ايستاد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد