Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخصصان میلیون ها فایده برای قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب طی خواب شبانه بیان کردند.

همانطور که می دانید سیر و پیاز جزو سبزیجاتی هستند که خاصیت تصفیه کنندگی و میکروب کشی بسیار قوی دارند و به طور قابل توجهی برای افزایش توانایی بدن در مبارزه با انوع بیماری های عفونی موثر هستند. همین خاصیت ضد عفونی کنندگی پیاز و حساسیت بالای کف پا برای دفع سموم بدن ایده ای شد که پزشکان این روش را مورد آزمایش قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که انتظار می رفت نتایج مثبتی به دست آمد . به این ترتیب ثابت شد که قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب در زمان خواب شبانه راهی است برای ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی . با این روش اسید فسفریک موجود در پیاز وارد خون می شود و به عنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند ، همچنین این روش با استفاده از ورود ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در پیاز از طرق پا کمک می کند به خروج عفونت ها به سرعت و با قدرت بیشتری انجام شود.استفاده از این روش برای درمان سریع تب به خصوص در کودکان نیز توصیه شده است.

تصاویر منتشر شده از نتایج درمانی این روش جالب به وضوح نشان می دهد که استفاده از خاصیت درمانی پیاز علاوه بر سم زدایی بدن در زمینه درمان مشکلات پوستی کف پا نیز موثر بوده است.گفتنی است که این روش یکی از روش های درمانی فوق العاده طب چینی برای سم زدایی و نابودی میکروب های بدن است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خواب درمان طب کودکان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید روزه از نظر هوش مصنوعی (فیلم) فواید شگفت انگیز سیب برای پوست (فیلم) فواید مصرف تخم شربتی در ماه رمضان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است