Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:51:54 GMT

کمیته پیگیری ارزی در قم تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۱۲۶۶

کمیته پیگیری ارزی در قم تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: از سوی ستاد تنظیم بازار در جهت جلوگیری از نوسانات ارزی و رفع مشکلات ارز در قم کمیته پیگیری ارزی تشکیل می شود.

‌به گزارش‌ ایسنا‌، مهرداد غضنفری سه شنبه شب در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در تالار امام جواد(ع) در استانداری برگزار شد عنوان کرد:هر چند در چند ماه اخیر مشکلاتی در تامین کالا در بازار به وجود آمد اما با پیگیری های لازم در ستاد تنظیم بازار بسیاری از موانع رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: برنامه ریزی های منسجم و نظارت دقیق و مستمر بر بازار تا حد زیادی مانع از بروز تخلفات توسط سودجویان می شود.

وی در مورد کمبود لاستیک در بازار و مشکلات در حوزه حمل و نقل بیان کرد: در گذشته 10 درصد از سهمیه لاستیک کشور به قم تعلق داشت اما این میزان به یک درصد رسیده و با کمبود لاستیک مواجه ایم.

غضنفری خاطرنشان کرد: در استان قم 4 هزار ناوگان حمل و نقل وجود دارد که ظرفیت بزرگی است و نگاه ویژه‌ای در تامین اقلام مورد نیاز را می طلبد.

وی اظهار کرد: در جهت تامین لاستیک برای ناوگان با عزم جدی پیگیر مطالبات هستیم قم استانی استراتژیک است و باید اهتمام خاصی در رفع موانع در ناوگان حمل و نقل دیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: با تمهیدات لازم از سوی ستاد تنظیم بازار در جهت جلوگیری از نوسانات ارزی و رفع مشکلات ارز در قم کمیته پیگیری ارزی تشکیل می شود.

وی گفت: این کمیته می تواند فرآیند تامین اعتبارات ارزی را برای واحدهای تولیدی و تامین مواد اولیه و رفع مشکلات مالی را تسریع کند.

رضا سیار فرماندار قم نیز در این جلسه تصریح کرد: امتناع از فروش کالا به بهانه گران فروشی تخلف است و باید با متخلفان به شدت برخورد شود مردم نیز هر گونه تخلف را گزارش دهند تا مانع از بروز بحران شویم.

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز بیان کرد: این ستاد اختیار افزایش کالا طبق مصوبات تا ده درصد را دارد و باید مردم با همراهی لازم تخلفات را گزارش دهند.

مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی قم در بخش پایانی بیان کرد: در حدود 97 درصد از کالاهایی که احتکار شده بود به عرصه توزیع در بازار قم بازگشت در حال حاضر نیز بازرسی های گسترده ای بر نحوه توزیع اقلام وجود دارد.

گفتنی است در این جلسه نوسانات کالاهای اساسی و اتخاذ تصمیم جهت کاهش مشکلات و گزارش کمیته های تخصصی تامین و توزیع کالا بررسی و تامین لاستیک ناوگان برون شهری و درون شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی بررسی شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج

تین نیوز

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه ریزی لازم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن عسکری، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، افزود: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت های میوه فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری