Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ وی در نشست خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت :تنها یک نیمه از این بازی مهم انجام شده است و ما باید حداکثر توان خود را برای بازگشت با این تیم خوب قطری به کار ببریم .
مربی پرسپولیس اظهار داشت : بعد از این نتیجه خوب حضور در کنفرانس خبری خیلی لذت بخش است .شاهد یک بازی بسیار سخت بودیم که در این بازی السد مالکیت بیشتری داشت اما شانس زیادی روی دروازه پرسپولیس نداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما خیلی جنگنده بازی کرد و با عضلات خود بازی کردند.
ایوانکوویچ افزود : نتیجه بازی امروز این خوش بینی را به ما می دهد که در تهران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم .
وی در عین حال تاکید کرد : این نیمه اول بازی بود و تیم السد تیم بسیار خوبی است و حداکثر تمرکز خود را برای بازی برگشت خواهیم گذاشت .از این نتیجه خوشحال هستیم و مهم تر آنکه هواداران را خوشحال کردیم .
مربی پرسپولیس گفت : هیچگاه داوری را قضاوت نکرده ام اما السد بسیار خشن ولی از نظر تکنیکی خوب بازی کرد اما ما با دوندگی زیاد این تیم را غافلگیر کردیم و همین موجب شد تا تکنیک آنها در مقابل دوندگی ما برای تیم السد بی فایده باشد.
وی افزود : وقتی مقابل تیمی مثل السد بازی می کنید و تعدادی بازیکن مصدوم و محروم دارید سخت می شود به پیروزی فکر کرد اما باور داشتیم می توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم .
ایوانکوویچ در مورد بازی بازیکنان نیمکت نشین ، گفت : ما همیشه به بازیکنان نیمکت نشین خود اطمینان داریم و ما امروز مزد اعتماد به این بازیکنان را گرفتیم اما نمی توان آنها را با مصدومین و محرومین مقایسه کرد . ما همه بازیکنان را یکسان می بینیم .
تیم فوتبال پرسپولیس تهران سه شنبه شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با حساب یک بر صفر تیم پر ستاره السد قطر را شکست دهد و یک گام دیگر به بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.
بازی برگشت دو تیم اول آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس السد ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت