Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:18:00 GMT

زباله مدارس گناوه بموقع جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۱۷۰۶

زباله مدارس گناوه بموقع جمع آوری می شود

گناوه- ایرنا- شهردار بندر گناوه گفت: جمع آوری زباله های مدارس گناوه که چند روزی با تاخیر مواجه شده بود بموقع و طبق برنامه زمان بندی شده انجام می شود.

ماشاالله احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تاخیری که در جمع آوری زباله های مدارس گناوه بوجود آمده بود بدلیل پاسخ ندادن آموزش وپرورش به نامه شهرداری در مورد معرفی مدیران مدارس برای هماهنگی های لازم در زمینه زمان و نحوه جمع آوری زباله های آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه آموزش وپرورش تاکنون به نامه شهرداری پاسخ نداده اما جمع آوری زباله طبق برنامه زمان بندی جمع آوری می شود.
شهردار گناوه اظهارداشت: درصورتیکه مدارسی وجود داشته باشد که ت زباله های آنها جمع آوری نشده به روابط عمومی شهرداری اطلاع دهند.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: تاخیر در جمع آوری زباله مدارس بدلیل یکسری مشکلات با شهرداری بود که برطرف شد.
اسکندر احمدی افزود:جمع آوری زباله مدارس براساس برنامه انجام و طبق روال قبلی ادامه دارد.
در فضای مجازی و کانال های خبری گناوه مطلبی انتشار یافته بود که جمع آوری زباله در مدارس شهر گناوه بدلیل اینکه از شهردار گناوه برای به صدا در آوردن زنگ آغاز تحصیلی مدارس این شهرستان دعوت نشده انجام نمی شود و ایشان این برنامه را ترک و به ماموران شهرداری دستور داده که زباله های مدارس را جمع آوری نکنند اما شهردار گناوه این موضوع را رد کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزارنفر جمعیت دارای بیش از 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زباله مدارس شهرداري گناوه آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان