Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:15:28 GMT

کشف ۲ کیلوگرم هروئین در پل‌دختر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۱۷۷۱

کشف ۲ کیلوگرم هروئین در پل‌دختر

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد محمودند گفت: با تلاش نیرو‌های پاسداران یک‌نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین از وی کشف شد.

وی افزود: در پی مشکوک شدن نیرو‌های گشت محله محور بسیج یکی از پایگاه‌های مقاومت این شهرستان، به یک نفر، سپاه پاسداران در اقدامی هوشیارانه و برنامه‌ریزی شده منطقه مورد نظر را بازرسی کرده و موفق به کشف این مقدار هروئین مرطوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودوند خاطرنشان کرد: یک نفر از شهرستان‌های همجوار قصد داشت این محموله را به استانی دیگر منتقل کند که در پل‌دختر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: قاچاقچی دستگیرشده به همراه یک‌دستگاه موتورسیکلت و آلت قتاله سرد که از وی کشف و ضبط شد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

وی اظهار داشت: گشت‌های محله محور بسیج یکی از برنامه‌های سپاه و مورد تأکید مقام معظم رهبری است افزود: گشت‌های محله محور بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی پل‌دختر و معمولان در جهت ارتقا برنامه‌های بسیج تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: از عموم مردم دعوت می‌شود جهت بالا بردن و حفظ امنیت با گشت‌های محله محور بسیج همکاری بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/د

۲ کیلوگرم هروئین در پل‌دختر کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان