Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:33:38 GMT

عبور دوباره شهاب سنگ مرگ از کنار زمین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۱۸۰۴

عبور دوباره شهاب سنگ مرگ از کنار زمین + تصاویر

رکنا: ناسا پیش بینی کرده است که شهاب سنگ مرگ در نوامبر سال جاری دوباره این بار با فاصله کمتر از کنار زمین عبور خواهد کرد.

در 31 اکتبر سال 2015 ناسا از ردگیری شهاب سنگی عجیب خبر داد که در اطراف کره زمین در حال حرکت بود. این شهاب سنگ 2015 TB145 نام داشت.
یکی از مسائلی که موجب جلب نظر دانشمندان به این شهاب سنگ شد، ظاهر عجیب و غریب آن بود که شباهت زیادی به اسکلت انسان داشت و از دور مانند سر یک اسکلت دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو نام شهاب سنگ مرگ برای آن انتخاب شد.
ناسا پیش بینی کرده که این شهاب سنگ در نوامبر سال جاری میلادی یعنی در اواسط آبان ماه مجددا از کنار کره زمین رد می شود. دفعه گذشته این شهاب سنگ از فاصله 498900 کیلومتری زمین گذشت و این بار هم فاصله آن از زمین تا بدان حد هست که نگرانی را در دانشمندان به وجود نیاورد.
قطر این شهاب سنگ 400 متر است و از نظرکم بودن فاصله با کره زمین رکوردهای قبلی را از سال 1999 بدین سو شکسته است. پیش بینی می شود این شهاب سنگ این بار هم از فاصله 480 هزار کیلومتری زمین رد شود.
برخی دانشمندان معتقدند این شهاب سنگ حاوی آب منجمد، دی اکسیدکربن، آمونیاک و غیره است، اما هنوز فرصت بررسی های دقیق تر در این زمینه ایجاد نشده است. بر اساس پیش بینی ها این شهاب سنگ یک بار دیگر در سال 2088 از فاصله 8 میلیون کیلومتری کره زمین خواهد گذشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگل / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

این دانشمند هسته ای به خواستگاری 150 دختر تهرانی و شهرستانی رفت + گفتگو و عکس

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

در زندان آدم شدم، لطفا اعدام کنید ! / درخواست از قاضی تهران

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

درگیری شدید بین اولیا و 2 معلم در مشهد / هر دو معلم در بیمارستان بستری شدند !

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

سرقت جواهرات پرنسس زیبای عربستانی + عکس

هشدار ترامپ به ملک سلمان / بدون ما هیچی!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز زمین مرگ ناسا شهاب سنگ بینی عکس فیلم اعدام دلار قتل پسر دختر دادگاه همسر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی امروز مقدماتی جام جهانی تیم ملی استرالیا در حالی به مصاف لبنان رفت که قضاوت این بازی برعهده موعود بنیادی‌فر، داور سرشناس فوتبال ایران، بود که شانس قضاوت برای یک تیم مدعی را در فوتبال آسیا به دست آورد.

گل اول در همان شروع بازی و دقیقه یک با ضربه کاسینی ینگی به ثمر رسید تا این بازیکن اولین گل ملی خود را برای تیم ملی استرالیا به ثمر برساند. نکته جالب اینکه نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

با وجود حملات لبنان این تیم موفق به گلزنی نشد تا اینکه در شروع نیمه نخست و به فاصله یک دقیقه، دوبار دروازه لبنان باز شد تا آب پاکی روی دست این تیم ریخته شود.

در دقایق 68 و 81 نیز جان ایردال و کریگ گودوین دو گل برای استرالیا زدند تا شاگردان گراهام آرنولد با نتیجه پنج بر صفر حریف را شکست دهند و صدرنشینی خود را قطعی کنند.

به این ترتیب استرالیا با فاصله پنج امتیازی نسبت به فلسطین و ده امتیازی نسبت به لبنان در صدر جدول قرار گرفت تا در فاصله دو هفته تا پایان مرحله پیش مقدماتی، صعود خود را به دور نهایی قطعی کند.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • عکس العمل دختران پس از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • دورترین چیزی که می‌توانیم در آسمان ببینیم چیست؟
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!