Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:30:21 GMT

بوشهر| رزمایش بسیجیان نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۲۰۲۵

بوشهر| رزمایش بسیجیان نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) گفت: حضور مقتدر بسیجیان در این رزمایش، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، سرهنگ علی غضنفری شامگاه سه شنبه در برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ که در محل سالن اجتماعات فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی برگزار شد اظهار داشت: قرآن چراغی است که روشنی آن فرونمی‌نشیند، نگهدارندِ کسی است که به آن عمل کند و فیروزی کسی است که آن را حجت آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: هم‌نشینی با قرآن و گوش جان سپردن به نوای قرآن، معرفت و بصیرت انسان را بالا می‌برد و سبب می‌شود که انسان از آیات دلنواز بهره گیرد و در فضای عطرآگین قرآنی نفس بکشد.

وی بیان کرد: امروز سبک و نوع زندگی خیلی از ما متأسفانه با قرآن فاصله گرفته است و یکی از مشکلاتی که امروز جوامع غربی با آن دست‌وپنجه نرمی کند نبود کتاب حقیقت گر واقعی است که بتواند انسان را به سرمنزل مقصود خود برساند.

غضنفری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می‌شویم.

وی بیان کرد: ما این‌قدر به لحاظ دینی غنی هستیم هر وقت از قرآن پیروی کردیم موفق شدیم و هر وقت از قرآن فاصله گرفتیم دچار مشکلاتی شدیم.

غضنفری با بیان اینکه خانواده پاسداران با قرآن زندگی می‌کنند و از قران در زندگی خود بهره می‌گیرند خاطر نشان کرد: اگر علی (ع) 25 سال سکوت کرد درحالی‌که ولایت حق مسلم او بود تنها به خاطر کلام خدا بود که می‌فرماید فاصبران وعدالله حق ولایسخنک الذین لا یوقنون، یعنی صبر کن، وعده‌ خدا وعده‌ای است راستین، گفتاری این گروه ترا از مسیری که در پیش داری بیرون نبرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تأکید کرد: انسان باعقل انتخاب می‌کند و باعاطفه می‌سازد قرآن این هدایتگر بی‌همتا نیز به این موضوع توجه داشته و در مباحث توحید و خداشناسی علاوه بر استدلالات عقلی از راه احساس و عاطفه واردشده و با برقراری پیوندهای عاطفی میان خود و مردم در آن‌ها ایمانی به وجود آورده است که حاضرند همه‌چیز خود را آن فدا کنند.

وی افزود: حضرت باقر (ع) می‌فرماید چیزی که امت اسلام تا روز قیامت محتاج آن بشود مگر آنکه در قرآن آن را بیان فرموده است و امام خمینی (ره) قرآن را کتابی انسان‌ساز معرفی کرده و آن سدی در برابر بیگانگان برشمرده است.

غضنفری ضمن تأکید بر تبیین قرآن در بین جوانان بیان کرد: بسیار مؤمنانی که برای تعلیم و تربیت فرزندان خود از قرآن شروع کرده‌اند و در سایه‌ای کلام روشنگر و پیروی از دستورالعمل‌های آن صالحانی تقدیم جامعه نموده‌اند.

فرمانده سپاه دشتی از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) در مراکز استان سراسر کشور خبرداد و بیان کرد: مرحله نخست این رزمایش مانور خدمات رسانی است که در این مرحله گروه‌های جهادی بسیج  در مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها و روستاها به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم مشغولند.

غضنفری با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) گفت: حضور مقتدر بسیجیان در این رزمایش، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه‌ای شهرستان دشتی نیز گفت: در این دوره از برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ ویژه همسران و فرزندان پاسدار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار علی زارعی خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگی بودن شهرستان دشتی انتظار داریم که بیشتر در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: تعداد 11 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ حضور یافتند که افرادی که موفق به برتری می‌شوند و چنانچه در هفته جاری بتوانند در مسابقات استانی موفق شوند به مرحله کشوری که در مشهد برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟