Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کار گروه رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان که مبداء ورود تعداد زیادی از زائران حسینی از پاکستان است، می تواند از این قابلیت برای بازتاب ملی و فرا ملی حضور زائران در رخداد بزرگ راهپیمایی اربعین استفاده کند.

به گزارش ایسنا- سلطانژاد در جمع خبرنگاران افزود: اجتماع بزرگ اربعین فرصت بسیار ویژه ای برای بازتاب ملی و فرا ملی حضور زائران در این رخداد بزرگ حسینی است

وی بیان کرد: با هدف انعکاس بهتر حضور زائران حسینی در راهپیمایی و اجتماع بی نظیر اربعین حسینی امسال برای اولین بار این کار گروه در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانژاد همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی برای زائران حسینی از جمله توزیع قرآن کریم به زبان اردو خبر داد.

وی بیان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از راهپیمایی های مهم جهان اسلام است، هر سال با فرارسیدن این ایام اقشار مختلفی با هر قومیت و دینی در این مسیر حرکت می کنند و سبب شده است تا این راهپیمایی سال به سال با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: هرسال علاوه بر مسلمانان تشیع و تسنن افرادی از دین ها و مذاهب دیگر هم در این راهپیمایی شرکت می کنند و استان به دلیل قرار داشتن در مسیر ورودی زوار حسینی از کشورهای همسایه به عنوان یکی از مناطق میزبان آنان معرفی شده است.

دبیر کار گروه رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: هرسال از مرزهای استان زوار پاکستانی وارد ایران می شوند و این مختص ایام محرم و صفر نیست بلکه در مناسب های دیگر از جمله رحلت امام خمینی (ره)، ولادت یا شهدات امام رضا(ع) هم زائران پاکستانی از مرزهای استان وارد کشور می شوند و در مراسم های مختلف شرکت می کنند.

سطلان نژاد افزود: با توجه به اهمیت این رویداد مهم و نگاه جهانیان به راهپیمایان حسینی باید شرایطی فراهم شود تا در رسانه ها و پایگاه های خبری استان قسمت یا ستونی تحت عنوان اربعین حسینی ایجاد شود و مطالب، اخبار یا تصاویر مرتبط به این حرکت حسینی در این قسمت منعکس شود تا همه در جریان این راهپیمایی بزرگ قرار گیرند.

وی بیان کرد: چون سیستان و بلوچستان یکی از استان های میزبان زوار است مطرح شدن این رویداد می تواند استان را بیشتر معرفی کند، بنابراین باید این رویداد مهم در سطح جهانی مطرح شود.

دبیر کار گروه رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان با بیان این که این راهپیمایی اقدامی مردمی است و نباید رنگ و روی دولتی به آن داد گفت: برای راهپیمایی امسال مسابقه عکس موبایلی برنامه ریزی شده است و زائران اربعین می توانند عکس هایی که با موبایل خود می گیرند را به کارگروه ارسال کنند و همایش زائران اربعین هم برای امسال برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام فقیهی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان هم در جلسه این کار گروه گفت : دشمن میخواهد بین شیعیان اختلاف ایجاد کند که ضروری است همه از جمله رسانه ها از اظهار نظرهای بی مورد و تفرقه انگیز پرهیز کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زائران حسینی منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، از جمله این موضوعات طغیان فاضلاب شهری زابل در خانه یک شهروند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سنجش نیمی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در سیستان و بلوچستان
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد