Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:19:56 GMT

آزادی شعار دروغین استکبار برای فریب ملت‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۲۶۰۶

آزادی شعار دروغین استکبار برای فریب ملت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای نیروی هوایی ارتش در بیرجند، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم اهل ایمان اگر مبارزه و جهاد می‌کنند بر اساس نیت‌های الهی و رفع ظلم و فساد و تباهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: و از طرف دیگر اهل کفر و نفاق بر اساس طغیان و ظلم و با انگیزه های بلند پروازانه و تعدی به حقوق دیگران جنگ را راه انداخته و خون های بیشماری را به زمین می ریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ آفتی بدتر از بشر گمراه نیست

عبادی ادامه داد: برای یک جامعه هیچ آفتی بدتر از بشر گمراهی که علی رغم ودیعه های الهی چون عقل و وجدان نمی تواند راه حقیقت را تشخیص دهد، نیست.

وی افزود: خداوند برای هدایت بشر ۱۲۴ هزار پیغمبر را مبعوث کرد تا انسان ها از جهل و گمراهی نجات پیدا کنند  ولی  در مقابل آنان همواره انسان های آلوده مانع گذاشته و رسیدن صدای حق به توده های مردم را نمی پسندیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در شرایط فعلی نیز در صحنه جامعه جهانی می‌توان دو جبهه را دید که در یک طرف رهبری عالم و دین شناس با مردمی استوار و مقاوم و در طرف دیگر استکبار جهانی با سابقه جنایت‌های عدیده وجود دارد.

عبادی اظهار کرد: سوء سابقه برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی و جنایت های آنان بر کسی پوشیده نیست و در تاریخ نقل شده که وقتی اروپاییان وارده قاره آمریکا شدند چگونه بومیان آن منطقه را قتل و عام کرده و بر خون‌ها و جنازه های آنان حکومت ایالات متحده آمریکا را بنا کردند.

وی بیان کرد: این جنایت‌ها تا به امروز نیز ادامه دارد که نمونه های فراوان آن را در سوریه، عراق، یمن و بحرین می توان دید ولی با این وجود خواهش های نفسانی مانع می شود که عده‌ای بتوانند حق و باطل را درست تشخیص دهند.

سوء استفاده معاندان از شعار آزادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار از طریق شعارهایی چون آزادی قصد فریب مردم جهان را دارد، ادامه داد: این در حالی است که آزادی  اولین مؤلفه ای است که در فلسفه دین مطرح می‌شود.

عبادی افزود: بر اساس فلسفه دین و توجه ویژه به اصل آزادی هیچ گروه انسانی حق حکومت و امر و نهی بر گروه دیگری از انسان‌ها ندارد و حاکمیت تنها از آن خداوند است و او است که بندگان ویژه خود را برای راهبری امور سیاسی و اجتماعی مردم  انتخاب می‌کند.

وی گفت: حتی رهبران الهی نیز تنها مجاز هستند در محدوده قوانین خداوند و بر اساس منافع مردم و حجت های الهی حکومت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آزادی را نمی‌توان در منطق کشورهایی چون آمریکا جست و جو کرد که بعد از پایان جنگ جهانی دوم در ۵۰ کشور دخالت مستقیم داشتند و اگر کشوری بخواهد مستقل عمل کنند او را سرکوب می‌کنند.

برخورد استکبار با مردم آزادی خواه

عبادی بیان کرد: به عنوان نمونه مردم کشور بحرین تنها سخن از حق انتخاب و آزادی در رأی دادن می‌زنند ولی در پاسخ از آنان سلب تابعیت ملی می‌شود.

وی با اشاره به دروغ بزرگ استکبار در زمینه دموکراسی و آزادی در اسرائیل ادامه داد: این چگونه آزادی است که از هفتاد سال پیش تا کنون حق زندگی در سرزمین را از فلسطنیان گرفته و کودکان و نوجوان را می‌کشند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار جهانی تنها در راستای سوء استفاده و تضعیف ملت ها آزادی هرج و مرج و  قانون شکنی و قبح شکنی ارزش‌ها به انسان‌ها می‌دهد.

عبادی یادآور شد: تجربه ثابت کرده است که هر کجا سخن و رهنمود رهبری را پذیرفتیم سربلند و عزتمند بوده‌ایم.

کد خبر 4419343

منبع: مهر

کلیدواژه: استکبار جهانی خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد شهرکرد شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد