Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت اجرای طرح مهارت آموزی در کشور را تشریح کرد و گفت: ۶ هزار بنگاه در طرح مهارت‌آموزی اعلام آمادگی کردند. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ استانها مرکزی نظرات

سلیمان پاک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به  طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی اظهار داشت: بنگاه‌ها و مشوق‌ها در این زمینه ناکافی است البته با همه این اوضاع هم اکنون 6 هزار بنگاه در کشور اعلام آمادگی کردند هر چند که از پیش‌بینی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئله به عنوان خلا جدی نیست بلکه می‌توان گفت برای همه بنگاه‌ها به یک اندازه جذابیت نداشته است و در بازنگری دستور‌العمل به سمت ارتقا در این زمینه پیش‌ می‌رویم.

پاک‌سرشت با اشاره به دیگر مشکلات موجود بر سر اجرای طرح مهارت‌آموزی در سطح کشور تصریح کرد: مشکل دیگری که این طرح را تحت تاثیر قرار داده است، بحث منابع مالی‌ است و سازمان برنامه درصدد تامین این مورد است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همچنین با توجه به این که مهارت‌آموزی یک نظام شایسته محور است تفکیک مهارت‌آموزی را در هر استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به خلاهای آموزش کشور دوره‌های آموزشی به یک بازنگری احتیاج دارند تا با یک‌برنامه جامع در پنج سال آینده شاهد یک تحول صنعتی و یک تحول در فرآیندهای اقتصادی باشیم و باید در این زمینه مطالعات بسیاری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه کند که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند