Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم پرسپولیس قهرمان آسیا شود، اما اگر نشود باید دید واکنش‌ها به سمت طاهری چه خواهد بود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: پرسپولیس منطقی بازی کرد و پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو از جان و دل تلاش کردند و با دوندگی بالای خود حریف را تحت فشار گذاشتند.

وی افزود: به نظرم تازه کار پرسپولیس شروع شده و این پیروزی نباید باعث شود آنها در تهران بازی را جدی نگیرند. باید در ورزشگاه آزادی هم با تمام توان وارد بازی شد و با تصور اینکه عقب هستند بازی کنند. کار سخت است اما پرسپولیسی‌ها توانایی رسیدن به فینال دارند در صورتی که بتوانند با برنامه در بازی برگشت بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش طاهری و طارمی در وضعیت این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: خدا به داد طاهری برسد. او چند هفته‌ای است که شانس می‌آورد و پرسپولیس بازی‌های خود را می‌برد. امیدواریم پرسپولیس قهرمان آسیا شود اما اگر نشود باید دید واکنش‌ها به سمت طاهری چه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس طاهری برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!