Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:44:14 GMT

نماهنگ «فانوس شب» منتشر شد/ فراخوان مسابقه دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۲۷۱۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، «فانوس شب» تازه ترین محصول مرکز موسیقی «مأوا» در فضای مجازی منتشر شد و این نماهنگ طی روزهای آینده از شبکه های مختلف تلویزیونی سیما برای علاقه مندان ارایه می شود.

روح الله عیوضی شاعر، احسان جوادی آهنگساز، امیر تیموری کارگردان، رضا دیدار مدیرفیلمبرداری، مهدی مقدم تدوین، سید محمدرضا حسینی مجری طرح، سید صادق حسینی تهیه کننده و گروه سرود «نسیم رحمت» گروه اجرایی این موزیک ویدیو را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد توسلی روابط عمومی مرکز موسیقی «مأوا» هم در پی انتشار این نماهنگ بیان کرد: داستان کلیپ به این ترتیب است که بچه های کلاس تاریخ به کمک معلم از انبار مدرسه صندوقی از لباس های مربوط به اجرای تعزیه را پیدا می کنند و تصمیم می گیرند در مدرسه تعزیه اجرا کنند. آنها از خانواده ها و بزرگترها دعوت می کنند تا در مراسم حضور داشته باشند.

وی درباره نامگذاری این نماهنگ نیز توضیح داد: در زبان عربی به چراغی که در تاریکی و در دل ظلمت روشن می شود «مصباح» می گویند تا در راه مانده ها راه خود را پیدا کنند، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز مصباح الهدی هستند یعنی چراغ هدایت؛ چراغی که در دل شب تاریک و ظلمانی دنیا روشن است و با آن می توان در دنیای تاریک و ظلمانی راه را پیدا کرد.

توسلی با بیان اینکه با انتشار کلیپ در فضای مجازی مسابقه اجرای زنده سرود «فانوس شب» نیز آغاز می شود، اظهار کرد: در این مسابقه سرودی که در سطح کشور برگزار می شود هر فرد می‌تواند با گرفتن ویدیو از اجرای زنده سرود «فانوس شب» در مراسم و یا حتی کوچه و خیابان های شهر خود و فرستادن آن در این مسابقه شرکت کند.

وی ایجاد انگیزه برای رشد و رقابت استعدادهای جوان در حوزه سرود و معرفی و برجسته سازی گروه های ممتاز سرودی کشور را از جمله اهداف این رقابت ها عنوان کرد و گفت: برای شرکت کنندگان در این مسابقه محدودیت سنی تعیین نشده است و مخاطبان بدون هرگونه محدودیت سنی می توانند در این رقابت شرکت کنند. آثاری که شامل ایده تصویری باشند و از جذابیت های بصری در ویدیوی خود بهره برده اند از امتیازهای بالاتری برخوردار خواهند شد. آخرین مهلت ارسال ویدیو به مسابقه ۸ آبان است و شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی ماوا ارسال یا از طریق پیام رسان سروش به آدرس سفیر آفتاب فرستاده و تایید ثبت ویدیوی خود را بگیرند.
 

کد خبر 4419391 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم و صفر نماهنگ تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه هالیوود هفته دفاع مقدس سریال ایرانی موسیقی ایرانی انیمیشن کارگردان تئاتر برنامه رادیویی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتی سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه