Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:35:49 GMT

مهمانشهر اردکان به خارج شهر منتقل می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۲۹۷۳

مهمانشهر اردکان به خارج شهر منتقل می شود

هادی مقیمی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: ساخت مهمان شهر جدید که در فاصله سه کیلومتری شهر اردکان واقع شده به‌ زودی و به مرور، آغاز و طی چند سال تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه کار مطالعاتی و نقشه اولیه این مهمان‌شهر آماده شده، اضافه کرد: ساخت 2 هزار واحد مسکونی در مکان جدید در دستور کار قرار گرفته و این فرمانداری، استقلال جمعیتی اتباع و لحاظ ‌کردن مسائل امنیتی و اجتماعی را در این طرح دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعلت برخی سیاست ها، امکان ورود اتباع غیرمجاز به کشور فراهم است و هدف از اسکان در مهمان ‌شهر جدید هم رفع دغدغه ‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی مردم است.
رئیس شورای تامین شهرستان اردکان همچنین بر بازتعریف شعاع تردد و رعایت بی‌اغماض قانون مشاغل مجاز برای اتباع تاکید کرد و افزود: در طراحی مهمان‌شهر جدید، اشتغال، بهداشت و آموزش به‌ عنوان اولویت‌های اساسی مدنظر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: علاوه بر مسئله اسکان، فعالیت‌های کارگاهی، رفاهی و تفریحی، آموزشی، بهداشتی و خدماتی نیز در طراحی مهمانشهر اردکان لحاظ خواهد شد.
طرح جابجایی مهمان‌شهر صحابه اردکان به تصویب شورای تامین شهرستان و استان رسیده و ساخت آن در چند ماه آینده آغاز می‌شود.
بیش از 5 هزار اتباع افغانی در اردکان سکونت دارند .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استقلال اشتغال قانون یزد شهر اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان