Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان در نشست مشترک هیئتهای ورزشی استان البرز در خصوص هماهنگی برنامه های هفته تربیت بدنی که عصر امروز برگزار شد، گفت: هفته تربیت بدنی یکی از مهترین هفته های ورزش و جوانان است که در کنار هفته ازدواج و هفته جوان اصلی ترین برنامه های این سازمان را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هیئتها باید در این هفته سعی کنند تا افراد بیشتری جذب ورزش شوند، افزود: استفاده از توان ادارات و دستگاههای اجرایی استان نیز می تواند اثرات مثبتی در توسعه رشته های ورزشی داشته باشد.

شمیرانی ادامه داد: ورود بخش خصوصی به ورزش یک رابطه و بازی برد برد است که هر دو طرف از آن منفعت فراوانی خواهند برد و هیئتها می بایست در این خصوص اقدامات ویژه ای انجام دهند.

وی به ماده 53 قانون الحاق 2 اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاههای اجرایی می توانند یک درصد از بودجه خود را به ورزش اختصاص دهند و این فرصتی است برای این که هیئتهای ورزشی با دستگاههای اجرایی ارتباط گرفته و از این موقعیت استفاده کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل بیان کرد: در کنار این ظرفیت ها، خیرین ورزشی ساز نیز از دلسوزترین افراد نسبت به ورزش هستند و به جرأت می توان گفت این روزها ساخت اماکن ورزشی ارزشش کمتر از ساخت مساجد نیست.

وی از اختصاص 9 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز باشگاهای ورزشی خبر داد و گفت: ادارت شهرستان ها و هیئتهای ورزشی این فرصت را از دست ندهند و به جد پیگیر بهره مندی از این اعتبارات باشند.

شمیرانی با بیان این که "هفته تربیت بدنی فرصتی است برای معرفی دستاوردهای ورزش به جامعه" عنوان کرد: در این نمایشگاه زمینه استعدایابی ورزشی و کشف نونهالان و نوجوانان مستعد در رشته های مختلف وجود خواهد داشت.

وی تاکید کرد: سعی داریم در هفته تربیت بدنی 30 خانه ورزش روستایی را در سطح استان افتتاح کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اظهار کرد: از روسای ادارات و هیئتهای ورزشی انتظار می رود که برای توسعه ورزش همگانی تعامل بیشتری با دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری، سپاه، بسیج، و ... داشته باشند.

وی با بیان این که "از کار نمایشی در این هفته پرهیز کرده و برای توسعه ورزش همگانی اقدامات عملی انجام دهیم" تصریح کرد: در این هفته تجلیل از پیشکسوتان، قهرمان و به ویژه خانواده های معظم شهدای ورزشکار در دستور کار هیئتهای ورزشی قرار گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی شمیرانی دستاوردهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی