Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور از برگزاری نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس این ستاد در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از برگزاری نخستین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس این ستاد در روز پنجشنبه فردا ۱۲ مهرماه در محل این وزارتخانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر افزود: در این جلسه نیز نمایندگان تام الاختیار روسای قوه مقننه و قضاییه و معاونان ۱۶ دستگاه مربوط به حوزه اقتصادی و اطلاع‌رسانی کشور حضور خواهند داشت.

سخنگوی وزارت کشور درباره دستور اولین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: در این جلسه ریاست ستاد سیاست‌ها و راهبردهاى ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور را تشریح خواهد کرد و هر یک از اعضا نظرات دستگاه متبوع خود را اعلام خواهند کرد.

سامانی حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه و تقویت اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردم را از اهداف این ستاد برشمرد و تصریح کرد: انشالله با هماهنگی که توسط این ستاد در ارکان اصلی و دستگاه‌های مسئول مرتبط با مسائل اقتصادی و رسانه‌ای به وجود خواهد آمد پاسخ‌های به موقع و روشنی جهت رفع شبهات و دروغ پراکنی‌ها درباره وضعیت اقتصادی کشور و همچنین در مقابله با جنگ روانی رسانه‌های معاند داده خواهد شد.

وی همکاری ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و رسانه‌ها در جهت ارائه آمار‌ها و اطلاعات و گزارش‌های دقیق به منظور تولید محتوای رسانه‌ای را مهم خواند و گفت: همکاری این ستاد و رسانه‌ها موجب می‌شود که آمار‌ها و اطلاعات دقیق و درستی به مردم و افکار عمومی منتقل شود و مردم نیز از شرایط اقتصادی کشور در بخش‌های گوناگون به طور دقیق و مستند آگاه باشند لذا همین مسئله موجب جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و ساختگی توسط رسانه‌های معاند خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه تولید اخبار مبتنی بر واقعیت از اهداف مهم هر رسانه‌ای به شمار می‌رود، آگاهی مردم از اخبار صحیح و دقیق را حق آن‌ها عنوان کرد و افزود: ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور می‌کوشد تا با در اختیار قرار دادن گزارش‌ها و آمار‌های صحیح و دقیق نسبت به شفاف‌سازی هرچه بیشتر مسائل اقتصادی مورد توجه مردم و افکار عمومی گام بردارد.

سامانی، رصد و پایش و تحلیل مستمر فعالیت‌های تبلیغی رسانه‌ها را از مأموریت‌های مهم این ستاد عنوان کرد و افزود: این ستاد نیز بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مأموریت دارد سیاست گذاری مناسب خبری، رسانه‌ای و تبلیغی در چهارچوب مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی داشته و آن را جهت اجرا به دستگاه‌های مسئول ابلاغ کند.

وی تاکید کرد: همچنین این ستاد بر اساس ماموریت خود قرار است برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی برای دستیابی به جایگاه و نقش فعال در مواجهه با تبلیغات رسانه‌ای دشمن در سطوح منطقه اى، ملى و بین المللى انجام دهد.

سخنگوی وزارت کشور گفت: طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، تمامی مسئولان و اعضای قوای سه گانه، ائمه جمعه و کارکنان نهاد‌های رسمی کشوری و لشکری و تمامى رسانه‌ها موظف به رعایت سیاست‌های ابلاغی این ستاد هستند.

گفتنی است؛ در نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به منظور هماهنگی فضای رسانه‌ای در حوزه اطلاع رسانی و تبیین مسائل اقتصادی و مقابله با جنگ روانی دشمن، ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تشکیل و با حکم رئیس جمهور، رحمانی فضلی وزیر کشور ریاست این ستاد را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم