Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلین کریمی گفت: اگر مسؤلی می تواند در مسیر ولایت حرکت کنند مسؤلیت را قبول کند در غیر این صورت کنار برود و مسؤلیت را به دیگران بسپارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ، حجت الاسلام و المسلین کریمی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد عصر دیروز در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عمل به قرآن بود بیش از چهار صد آیه  در قرآن در مورد جهاد و دفاع داریم ،عمل به این آیات وظیفه ای است که در دفاع مقدس انجام دادیم اشخاصی که آیه ی یأس و ناامیدی را در بین مردم ترویج می دهند امداد های الهی را در زندگی و در هشت سال دفاع مقدس را ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان نمود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس را دشمن شروع کرد ، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در  ایامی که ولی فقیه  سکان دار نظام مقدس  بوده به هیچ کشوری تجاوز نکرده است  بلکه در مقابل متجاوزان و مستکبران محکم ایستاده است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به خسارت جنگ بیان نمود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس دویست و شصت هزار شهید تقدیم انقلاب شد اما این جنگ  دستاوردهای زیادی داشت ، اولین دستاورد  جنگ تقویت معنویت در جامعه بود با دفاع مقدس معنویت در جامعه رواج  و رشد پیدا کرد .

وی افزود: هدف از جنگ براندازی نظام مقدس جهوری اسلامی بود اما برعکس نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شد و پایه های آن مستحکم تر شدند و طبق فرموده ی امام (ره) در جنگ ریشه های انقلاب اسلامی پربارتر شدند و هم اکنون انقلاب اسلامی به تمام کشورهای دنیا صادر شده است و تمام کشورها انقلاب اسلامی را می شناسند.

حجت الاسلامی کریمی ایجاد مصونیت برای جمهوری اسلامی را دستاورد دیگر جنگ دانست و افزودند: هم اکنون هیچ کشوری جرأت ندارد کوچکترین نگاهی به ایران نماید  ، اگر دشمن هم هارت و پورتی دارد و می گوید گزینه ها روی میز است نشان از ضعف آنها است

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد افزود: در دویست سال گذشته هر جا جنگی بر علیه ایران اتفاق می افتاد بخشی از خاک کشور را می بردند اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک وجب از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا نشد.

وی تقویت روحیه ی  اسلام خواهی مخصوصا در نسل جوان را دستاورد دیگر جنگ دانست و افزود: خود کفایی را  در جنگ یاد گرفتیم اینکه روی پای خود بایستیم و تکیه به شرق و غرب نداشته باشیم  ، تشکیل سپاه و بسیج را دستاورد  دیگر جنگ است سپاه و بسیج  امروز خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی  است اگر می بینید  اینقدر بر علیه سپاه و بسیج  موضع می گیرند و تخریب می کنند به دلیل این است که ضربه خرده اند .

وی افزود: در جنگ دشمنان خارجی ،  داخلی ، بنی صدرها ،  منافقین و کشورهای مستکبر دنیا را شناختیم و دو ابهت پوشالی ابر قدرت های جنگ درهم شکسته شد دفاع مقدس جنگ احزاب دیگر بود که تمام دنیا جمع شده بودند تا نظام را از بین ببرند  ولی خداوند تبارک و تعالی یار و پشتیبان ملت بود با رهبری ولی فقیه و همت مردم  دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد شهدا ،  ایثارگران و جانبازان را دستاورد جنگ دانست و افزود: شهدا ، ایثار گران و جانبازان  سمبل اسطوره های پایداری و  دستاورد ما در جنگ هستند و با زیارت  قبور مطهر شهداء نیرو میگیریم.

وی در پایان افزود: هر جا جهادی عمل کردیم و گوش به فرمان ولی فقیه دادیم پیروز شدیم در نظامی و نظامی گری نظامیان زیر نظر شخص ولی فقیه هستند و  دستاورد داشتند ،  در بقیه مسائل اگر جایی کم کاری شده به خاطر  آنچه رهبری از ما خواسته را انجام نداده ایم در جنگ احد چهل نفر تخطی می کنند وشکست خوردند ، هرجا گوش به فرمان ولایت ندادیم شکست خوردیم  ، اگر مسؤلی می تواند در مسیر ولایت حرکت کنند مسؤلیت را قبول کند در غیر این صورت کنار برود و مسؤلیت را به دیگران بسپارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است

ایسنا/لرستان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی گراوند امروز، دهم اردیبهشت ماه، در یادواره هشت شهید دانشجو معلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان که در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه و تکلیف همه ماست، آثار و برکاتش فراوان خواهد بود، بیمه‌ایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است. اگر امروز اقتدار، عزت و امنیتی داریم و در همه عرصه‌های مختلف رشد داشته‌ایم مدیون مجاهدت‌ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا هستیم.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سببی است برای تقویت بُعد ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و ولایت‌باوری که شهید سلیمانی به زیبایی تمام در وصیت پُرمغز و ماندگارشان برای ما به یادگار گذاشتند که از شئون عاقبت به خیری، باورمندی و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

گراوند افزود: تبیعت از ولایت و ولایت‌محوری یعنی گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)؛ ما دارای سه ولایت تکوینی، تشریعی و فقیه هستیم که گام اول ولایت فقیه است که تا درست محقق نشود به دو قسم دیگر از ولایت نمی‌رسیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان ادامه داد: در بخشی از ویژگی‌هایی که در سیره عملی و رفتاری شهدا مرور می‌کنیم و صفحات زندگی آن‌ها را ورق می‌زنیم، شاهدیم که عین ویژگی‌ها و اوصاف متقین که امام علی(ع) از آن‌ها یاد کرده را دارا هستند که خداوند آن‌ها را انتخاب کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، بیان کرد: امروز رسالت تبیین‌گری که مقام معظم رهبری روی آن تأکید دارد اینجا باید خودش را نشان دهد، دانش‌آموز ما اعتقاد ویژه‌ای به صحبت‌های معلم خود دارد و خیلی اثرگذار هستند.

گراوند افزود: همین اقدام ویژه که سپاه مقتدر ما رقم زده را می‌توانیم به زیبایی تمام برای نسل نو تبیین کنیم که بتوانیم امید را در جامعه بیشتر کنیم و این امر می‌تواند آثار و برکات ویژه داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، گفت: اگر امروز شاهد بیداری دانشگاهیان در دل غرب هستیم به برکت خون مقدس و مطهر شهدای مظلوم غزه است که خون شهید اثرگذاری ویژه خود را دارد که همه اینها برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای ماست و آن نامه تاریخی و ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان غربی و اروپایی نوشتند که امروز شاهد این بیداری هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است