Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:51:24 GMT

ابر ماراتن راه ابریشم کرمان وارد سومین روز خود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۴۰۶۱

ابر ماراتن راه ابریشم کرمان وارد سومین روز خود شد

کرمان - ایرنا - دبیر اجرایی سومین ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم گفت: دوندگان این مسابقه با طی 2 مرحله امروز (چهارشنبه) سومین روز رقابتها را در کویر لوت استان کرمان ادامه می دهند.

معین افضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت کنندگان در روز سوم ابرماراتن مسیر گندم بریان(گرمترین نقطه زمین) تا آب انبار حوض نادر را به مسافت 40 کیلومتر می دوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در روز اول مسابقات دوندگانی از ایتالیا، ایران و آلمان بترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
دبیر اجرایی سومین ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم ادامه داد: همچنین روز گذشته (سه شنبه) دوندگانی از آفریقای جنوبی، ، ژاپن و ایتالیا رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه مسابقات تاکنون بدون هیچ گونه مشکل خاصی در جریان است. اظهار داشت: 2 نفر از ایران و یک نفر دونده ایتالیایی به علت گرمازدگی و آسیب مچ پا از ادامه مسابقات کنار رفتند.
سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم از هفتم مهر در منطقه شهداد آغاز شده است و تا 14 مهر ادامه دارد.
مسابقه فوق ماراتن به رقابت هایی گفته می شود که مسیر دوی آنها بیش از 42 کیلومتر باشد.
بخشی از بیابان لوت در سال 95 به عنوان اولین جاذبه طبیعی ایران به ثبت جهانی رسیده است که قسمت عمده آن در استان کرمان قرار دارد.
بخش شهداد تا کرمان 95 کیلومتر فاصله دارد.
7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ابرماراتن ابريشم كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند