Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر در خصوص برد یک بر صفر این تیم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد گفت: خیلی تلاش کردیم تا برد این چنینی کسب کنیم. مزد زحماتمان را گرفتیم. اما فقط یک درصد از راه را رفته ایم و ۹۹ درصد باقیمانده را باید در بازی برگشت خود در تهران طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حریف قطری سرخپوشان افزود: آنها یک تیم کاملاً حرفه ای هستند که بازیکنان بزرگ دارند. قطعاً در بازی برگشت کار بسیار سختی پیش رو داریم. باید همه حواسمان را جمع کنیم.

مدافع سرخپوشان پایتخت درباره مصدومیت امید عالیشاه تصریح کرد: همه بازیکنان باید تلاش کنند تا خودشان را به دیدار برگشت برسانند. تمام تیم مصدوم بود، قبل از این بازی بیشتر بازیکنان سرما خورده بودند و با درد بازی کردند. امید عالیشاه هم باید مثل بقیه بازیکنان تلاش کند تا به بازی برگشت برسد.

سید جلال حسینی در پاسخ به این سوال که فکر می کردید السد قطر را شکست دهید، اذعان داشت: نه چنین نتیجه ای را پیش بینی نمی کردیم، حالا برای بازی برگشت هم کار سختی داریم و همه چیز به دیدار برگشت مربوط می شود.

حسینی در پایان در خصوص عملکرد داور بازی رفت پرسپولیس مقابل السد قطر خاطرنشان کرد: وقتی با تیم های کشورهای عربی بازی دارید باید مراقب داوری ها هم باشید. باید تلاش بیشتری کرد تا تصمیمات داور تاثیر نگذارد.

کد خبر 4419487 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: السد قطر تیم فوتبال پرسپولیس سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان دربی دربی هشتاد و هشتم کشتی آزاد السد قطر برانکو ایوانکوویچ والیبال تیم فوتبال السد قطر وینفرد شفر جودو کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی محبوب آبی‌ها تاکنون با سه تیم مختلف مقابل تراکتور مربیگری کرده است و موفق به کسب چهار برد نیز شده است.

سرمربی ۴۴ ساله استقلال نخستین بار تیم نساجی را مقابل تراکتور در لیگ هجدهم هدایت کرد که آن دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکونام سپس به فولاد پیوست و در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکستی که در بازی برگشت با همان نتیجه یک هیچ جبران شد تا اولین برد نکونام مقابل تراکتور رقم بخورد.

فولاد و تراکتور در لیگ بیستم در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رضایت دادند. در لیگ بیست و یکم نیز بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشتند تا دومین برد نکو مقابل تی‌تی‌ها رقم بخورد‌.

در لیگ بیست و دوم بود که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نکونام در تیم فولاد با برتری ۳ بر ۲ برابر تراکتور در اهواز رقم خورد. سرانجام در بازی رفت امسال استقلال و تراکتور، جواد نکونام و تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ از سد تراکتور گذشتند تا نکونام برنده هر سه تقابل اخیرش مقابل تراکتور باشد و به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد