Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری و جست و جوی خانه به خانه 10 فلسطینی را دستگیر و روانه زندان کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'،نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمله به خانه های فلسطینیان ،تخریب لوازم و مصادره اموال آنها در قلقیلیة، الخضر جنوب بیت لحم ،العیسویة و مخیم شعفاط در کرانه باختری افراد مذکور را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** رژیم صهیونیستی یک چادر مسکونی فلسطینی در روستای 'مسافر یطا' را اشغال کرد.
'راتب الجبور 'هماهنگ کننده کمیته های مردمی مقاومت در برابر دیوار و شهرک سازی در جنوب الخلیل گفت: نظامیان صهیونیست روز گذشته /سه شنبه/ با حمله به روستای 'الحلاوه' در 'مسافر یطا' چادر مسکونی یک خانواده فلسطینی را اشغال کرد.
'الجبور' ضمن محکوم کردن موارد نقض حقوق شهروندان فلسطینی و توقیف اموال آنها توسط نظامیان صهیونیست ،خواستار مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی در خصوص کوچاندن اجباری فلسطینیان شد.

** کمک نظامی 38 میلیون دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی
آمریکا اعلام کرد یادداشت تفاهم ارائه کمک های نظامی به ارزش 38 میلیون دلار به رژیم صهیونیستی طی 10 سال آینده روز گذشته اجرایی شد.
وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه ای افزود : بر اساس توافقی که 'باراک اوباما' رئیس جمهوری سابق آمریکا در سال 2016 با اسرائیل منعقد ساخته بود ، واشنگتن متعهد به ارائه کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی به میزان 38 میلیون دلاری طی 10 سال می باشد.
'هیذر ناویرت' سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تقدیر از یادداشت تفاهم مذکور در خصوص ارائه کمک مالی 38 میلیون دلاری آمریکا به اسرائیل طی 10 سال گفت: ترامپ همچنان به توافق متعهد است وارائه کمک های مالی به اسرائیل را ادامه می دهد.

** تداوم اعتصاب کارکنان آژانس اونروا در غزه
اعتصاب سراسری کارکنان مراکز اونروا برای دومین روز متوالی در مخالفت با سیاست های آمریکا وعدم پاسخگویی به مطالبات کارکنان آن از سوی سازمان ملل وکاهش بودجه آن ادامه دارد.
اعتصاب مراکز اونروا از روز گذشته سه شنبه در همه بخش های آموزش، بهداشت، توزیع کمک وغیره آغاز وتا امروز چهارشنبه ادامه دارد.
اعتصاب مراکز اونروا پس از بحران شدید مالی آن وعدم ارائه کمک 300 میلیون دلاری آمریکا به این آژانس واخراج بخشی از کارکنان آن صورت گرفت.
'سامی مشعشع' سخنگوی اونروا گفت: علی رغم تعهدات مالی وجبران کسری بودجه توسط برخی کشورها ،هنوز این آژانس با 68 میلیون دلار کسر بودجه مواجه است.
آمریکا در ژانویه / دی امسال/کمک 300 میلیون دلاری خود (از مجموع 365 میلیون دلار)«اونروا» را قطع کرد. این آژانس به حدود 5.9 میلیون پناهنده و آواره در کرانه باختری، نوار غزه، اردن، لبنان و سوریه کمک می‌‌کرد و واشنگتن در اواخر اوت/ مرداد گذشته/حمایت مالی از اونروا را کاملا متوقف کرد که منجر به بروز بحران مالی در این نهاد شده است.
خاورم** 1453 **1211

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي 10 فلسطيني كرانه باختري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است .

 به گزارش ایسنا ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری