Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب 244 شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد 216 شرکت از داخل کشور و 28 شرکت خارجی هستند.
این رویداد بین‌المللی از امروز به مدت چهار روز در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع دایر خواهد بود که در این دوره آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله واتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایندگان 12 کشور خارجی شامل کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه حاضر هستند که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور دارند.
هدف اصلی این نمایشگاه کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی در راستای توجه ویژه دولت تدبیر عنوان شده که در جهت تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا که در حوزه صنعت آب وارد شده‌اند، نقطه عطف این دوره از نمایشگاه خواهد بود.
هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، کارگاه تعاملی "روزنامه‌نگاری تخصصی آب" نیز برگزار می‌شود. در روز نخست (چهارشنبه 11 مهر) کارگاه مدیریت منابع آب در ایران با حضور صدیقه ترابی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو برگزار می‌شود. در این کارگاه آموزشی، مباحث و مفاهیم پایه‌ای مدیریت منابع آب در ایران شامل تخصیص آب، حوضه‌های آبریز، آب‌های زیرزمینی و ... به صورت مبسوط مورد طرح قرار گرفته و فضای تبادل نظر بین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خصوص هر بخش وجود دارد.
در دومین روز (پنجشنبه 12 مهر) برگزاری کارگاه رسانه و مدیریت مصرف در برنامه قرار دارد که در این کارگاه که با حضور بنفشه زهرایی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو برگزار می‌شود، اصول و مبانی مدیریت مصرف آب شهری، سبک زندگی، سواد آبی و نقش آن در مدیریت مصرف، مسئولیت اجتماعی و مدیریت مصرف آب، نقش رسانه‌ها در تقویت مسئولیت اجتماعی و نقش رسانه‌ها در مدیریت مصرف آب مورد طرح و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
سومین روز برگزاری نمایشگاه آب امسال (جمعه 13 مهر) شاهد برگزاری سومین کارگاه آموزشی با حضور هدایت فهمی، معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفا و با موضوع مفاهیم و رویکردهای نو در مدیریت منابع آب خواهیم بود. در این کارگاه، مباحثی چون آسیب شناسی مدیریت منابع آب، رویکردهای جدید در مدیریت منابع آب و نحوه حکمرانی آب مورد طرح قرار خواهد گرفت.
چهارمین و آخرین روز برگزاری نمایشگاه (شنبه 14 مهر) مصادف با برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی با حضور محمد فاضلی، مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز امور اجتماعی آب و انرژی وزارت نیرو و با عنوان بایسته‌های رسانه و سواد آب خواهد بود که در این کارگاه، سواد آبی چیست؟، سواد آبی و زمینه سازی کنش محیط زیستی و رسانه و سواد آبی و اعتمادسازی، مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.
ساعت کار چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات و فاضلاب همه روزه از 9 صبح تا پنج بعد از ظهر خواهد بود.

انتهای پیام/

169 / 161 صنعت آب نمایشگاه تاسیسات فاضلاب دستاورد صنعت اندازه گیری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صنعت آب نمایشگاه تاسیسات فاضلاب دستاورد صنعت اندازه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد