Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه منصوری، سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: ما هنوز رشته المپیکی نشده‌ایم، به همین دلیل قطعا در شرایط کنونی که مشکلات زیادی برای اعزام‌ها وجود دارد،‌ اولویت اعزام با تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ما است. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

رضا شاه‌منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به لغو حضور تیم ملی کشتی ساحلی ایران در مسابقات جهانی ترکیه اظهار داشت: شب گذشته زمانی که می‌خواستیم آخرین هماهنگی‌ها برای انجام کارهای مربوط به خروجی و اعزام تیم را انجام دهیم متوجه شدیم که حضور ما در ترکیه منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که اخیرا رسول خادم دیداری با وزیر ورزش داشت و قول‌هایی هم در خصوص همکاری به فدراسیون کشتی داده شد اما به هرشکل اگر قرار است از فدراسیون حمایت مالی هم شود، این دیگر به ما نرسید و اعزام‌مان لغو شد. شبانه به همه اعضای تیم اطلاع دادم که سفر به ترکیه انجام نمی‌شود و بچه‌ها خیلی ناراحت شدند، اما چاره‌ای نیست.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی هستند، ادامه داد: کشتی ساحلی هنوز المپیکی نیست، به همین دلیل قطعا در شرایط کنونی که مشکلات زیادی برای اعزام‌ها وجود دارد،‌ اولویت با تیم‌های المپیکی ما است. ما تابع سیاست‌های فدراسیون هستیم و می‌دانیم که اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی بوداپست از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی تاکید کرد: همه در این مملکت زندگی می‌کنیم و می‌بینیم که نرخ ارز چقدر نوسان دارد. واقعا اعزام تیم با این وضعیت خیلی دشوار است و فدراسیونی که رشته‌های متعددی را زیرمجموعه خود دارد، به هرحال مجبور است از تعدادی از مسابقات برون‌مرزی‌اش بزند تا به کار اصلی‌اش برسد.

به گزارش تسنیم، در وزن 70 کیلوگرم علی رحمانی و محمد نادری، در 80 کیلوگرم محسن عباسی، در 90 کیلوگرم هادی وفایی‌پور و در وزن به علاوه 90 کیلوگرم پویا رحمتی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی کشتی ساحلی را تشکیل می‌دادند. این مسابقات قرار است 14 و 15 مهرماه در مارماریس برگزار شود.

حبیبی: کشتی خیلی روی حمایت وزیر حساب نمی‌کند

 

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است