Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، سعید گیوه‌چی متوسط سود قطعی پرداخت شده این شرکت در ۷ سال گذشته را معادل ۲۳ درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که بین شرکت‌هایی که تاکنون سود سال ۹۶ را اعلام کرده‌اند، بیشترین سود قطعی را بیمه معلم پرداخت کرده است. وی با بیان اینکه بازار‌های مالی شامل بازار سرمایه، پول، کالا، بیمه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، در این میان بازار بیمه از دو جنبه برای مشتریان حائز اهمیت است، افزود: اولین جنبه ارائه پوشش‌های بیمه‌ای اشخاص، اموال و مسوولیت است که در بازارهای مالی دیگر وجود ندارند.  مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم ادامه داد: جنبه دیگر امکان سرمایه‌گذاری بلندمدت با حق بیمه‌های ناچیز (سرمایه‌گذاری خرد) با سود تضمین شده و سود مشارکت در منافع که عموما سودهای حاصل شده بیشتر از سودهای ارائه شده توسط نهادهای تخصصی سرمایه‌گذاری همچون بانک است.  وی افزود: با این تفاسیر بیمه معلم علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه مادام‌العمر و مستمری، در ۷ سال گذشته به‌طور متوسط ۲۳ درصد سود قطعی (سود تضمینی به اضافه سود مشارکت در منافع) به بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.

همچنین یارانه دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی هم روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

منبع: مهر

tags # یارانه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد