Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:36:46 GMT

فرماندار ماهنشان: رسانه ها منصفانه نقد کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۵۸۹۰

فرماندار ماهنشان: رسانه ها منصفانه نقد کنند

مجتبی نوری شامگاه سه شنبه در حاشیه سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چهار سال اخیر نقش رسانه و مطبوعات که چشم بینای جامعه به شمار می روند در همه بخش ها تاثیرگذار بوده و انتظار داریم نقد منصفانه داشته باشند و به مسئولان راهکار ارائه دهند.
وی به ظرفیت های گردشگری در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: این شهرستان در کریدور گردشگری قرار دارد و از مکان های دیدنی و تاریخی آن دریاچه طبیعی خندقلو، دربند قاطرچی، قلعه بهستان و قلعه لک لک هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: در حال حاضر برای راه اندازی ترمینال مسافربری به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.
نوری با بیان اینکه تا پایان سالجاری 95 روستا از گاز طبیعی بهره مند می شوند، اظهار داشت: برای 14 روستای دهستان اوریات به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر آن از گاز CNG استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در دولت دهم 15 روستا و 2 شهر در شهرستان ماهنشان از نعمت گاز بهره مند بودند.
فرماندار شهرستان ماهنشان، به راه اندازی کارخانه خوراک آبزیان اشاره کرد و گفت: این کارخانه 2 سرمایه گذار بومی دارد که 50 میلیارد ریال اعتبار از طریق سامانه کارا (اشتغال روستایی) جذب می شود تا معضل ضمانت های بانکی آن رفع شود.

** شبکه بهداشت و درمان ماهنشان نیازمند نیروهای بومی است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان نیز در ادامه گفت: این شهرستان10 مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان 32 تختخوابی و 52 خانه بهداشت دارد.
به گفته علی صیدی، از این تعداد مراکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت به ترتیب هفت و 13 مرکز نوسازی شد و در دهه فجر یا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: در 10 مرکز بهداشتی درمانی شهرستان ماهنشان پزشک فعال است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان گفت: بیمارستان 32 تختخوابی نیز متخصص داخلی، اطفال، زنان بیهوشی و جراحی دارد که در حال حاضر مشکلی به لحاظ حضور پزشک در این شهرستان نداریم.
صیدی ادامه داد: نیروهای فعال در شبکه بهداشت و درمان بومی نیستند که این مشکلاتی را موجب شده است.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز جامعه خوراک دولت دهم دهه فجر گردشگری اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدامات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
علی‌ضامن صالحی‌فرد گفت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.
وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، گفت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.
صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و امسال هم هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان در سال گذشته، افرود: در این پویش بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هچون دیالیز کمک کننده بوده است.

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان