Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری یکی از راهکارهای افزایش سرانه مطالعه در استان را برپایی نمایشگاه های کتاب عنوان کرد و گفت: توانمندی کشور در عرصه های مختلف در سایه مطالعه میسر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «مجتبی نوری» در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور اظهار کرد: در این شهرستان سه باب کتابخانه در شهرهای ماهنشان، دندی و پری فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه 7500 دانش آموز در این شهرستان وجود دارد، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران مطرح کشوری زمینه افزایش سرانه مطالعه در استان را فراهم می کند.

 

نوری با بیان اینکه شهرستان ماهنشان از پیشنیه فرهنگی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: هنرمندان این شهرستان در زمینه های شعر، نمایش، هنرهای تجسمی و ... در جایگاه خوبی قرار دارند.

 

فرماندار ماهنشان با تاکید براینکه مصرف کالاهای فرهنگی در سبد خانواده ها کمرنگ است، گفت: متاسفانه فرهنگ مطالعه در بین مردم نهادینه نشده است.

 

وی با تاکید بر اینکه گسترش فضای مجازی در عصر انفجار اطلاعات موجب شده است مردم کمتر به سمت کتاب و مطالعه بروند، افزود: برای توانمندی کشور در عرصه های مختلف باید دانش افراد جامعه را بالا برد که این موضوع در سایه مطالعه میسر می شود.

 

نوری در ادامه به ارتباط آسیب های اجتماعی با سرانه مطالعه در جوامع اشاره کرد و گفت: هراندازه میزان مطالعه در جامعه ای بالا باشد، شاهد آسیب های اجتماعی کمتری در آن کشور هستیم.

 

این مقام مسوول با یادآوری اینکه شهرستان ماهنشان در مقایسه با کلان شهرها از آسیب های اجتماعی کمتری برخوردار است، گفت: مردم شهرستان ماهنشان، مردمی متدین هستند و دغدغه ای در حوزه آسیب های اجتماعی ندارد.

فرماندار ماهنشان با تاکید براینکه آمار طلاق در این شهرستان بسیار پایین است، گفت: این شهرستان 40 هزار نفر جمعیت دارد که 50 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع مجلس بندرعباس اربعین حسینی ارز شیراز اردبیل اینفوگرافی پیاده روی اربعین آیت الله علوی گرگانی نهمین نمایشگاه کتاب زنجان فرماندار ماهنشان نمایشگاه کتاب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند