Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:40:41 GMT

دوبلور «دختر امپراطور» مهمان رادیو صبا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۶۱۲۹

دوبلور «دختر امپراطور» مهمان رادیو صبا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «سکانس صدا» با معرفی چهره های هنر دوبله ایران و مرور آثارشان راهی آنتن رادیو صبا می شود.

قسمت جدید این برنامه روز پنجشنبه ۱۲ مهر با زویا خلیلی آذر دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون گفتگو می کند که دوبلور سریال «دختر امپراطور» هم بوده است.

«سکانس صدا» به تهیه کنندگی ساناز باقری و با اجرای علیرضا تابان و آیتم سازی شیرین روستایی روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 4419625 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: دوبله دوبلور رادیو صبا تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی هالیوود موسیقی ایرانی سریال ایرانی هفته دفاع مقدس انیمیشن کارگردان تئاتر برنامه رادیویی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوبلور «کارآگاه کاستر» درگذشت

علی‌اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت امروز (سه‌شنبه، ۷ فروردین‌ماه) بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش ایسنا، به گفته امیر عطرچی دوبلور و گوینده،  علی‌اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت ساعتی قبل بر اثر ایست قلبی در منزل شخصی‌اش از دنیا رفت.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این دوبلور فقید متعاقبا اعلام می‌شود.

علی‌اصغر رضایی نیک متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود که از سال ۶۷ وارد حرفه دوبله شد.

از میان آثار او می‌توان به صداپیشگی در سریال «کارآگاه کاستر»، انیمیشن‌های «سفرهای میتی کومان»، «داستان‌های مارکو و جینا»، «اسفنج دریایی» و «لیلی دختر استثنایی»، فیلم‌های «جان سخت«، «زمان آتش»، «پسران بد ۲» و «شهر داغ» و سریال‌های «سواران بد»، «کمیسر شهر» و «روزگار قدیم» اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانس جنجالی «زیرخاکی» پربازدید شد
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی
  • زمان تشییع و خاکسپاری دوبلور باب اسفنجی اعلام شد
  • دوبلور پاتریک فردا به خاک سپرده می‌شود
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • دوبلور «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت