Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:49:15 GMT

پایان بدلکاری فیلم نرگس آبیار

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۶۱۳۷

ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران درباره فعالیت‌های اخیر خود به فارس گفت: به تازگی صحنه‌های بدلکاری فیلم سینمایی «شبی‌ که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار را به پایان رساندیم.

وی درباره دیگر فعالیت‌های تیم خود اظهار داشت: خانم مهرنوش مرادی از بدلکاران ما در فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی حضور یافت که خوشبختانه توانست صحنه‌های بسیار جذابی را برای این فیلم بدلکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بدلکاری سینمای ایران درباره برنامه‌های آینده خود، خاطر نشان کرد: اخیراً با آقایان گلستانه و محسن تنابنده برای انجام صحنه‌های بدلکاری فیلمشان قرارداد بسته‌ام؛ اما این دو پروژه هنوز شروع نشده است. 

اقدسی درباره کارهای بین‌المللی خود گفت: در حال حاضر در یک پروژه خارج از کشور حضور دارم. به تازگی نیز در چند اثر بین‌المللی که در کشورهای هندی، عربستان و صربستان تولید شده‌ است، فعالیت کردم. در پروژه هندی صحنه‌ تصادف موتور با ماشین را بدلکاری کردم که سروصدای زیادی در سینمای هند به پا کرد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال