Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:43:35 GMT

جشن عاطفه ها در پلدختر برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۶۶۲۲

جشن عاطفه ها در پلدختر برگزارشد

خرم آباد - ایرنا- همزمان با سراسر کشور مرحله دوم جشن عاطفه ها روز چهارشنبه در مدارس پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه پلدختر در مراسم جشن عاطفه ها که به صورت نمادین در آموزشگاه شهید زینی وند شهر پلدختر برگزار شد، رفع مشکلات و نیازهای مادی دانش آموزان در جامعه اسلامی را از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها دانست و گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری به نهادینه کردن این اخلاق حسنه در نوجوانان و جوانان کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی از خیرین و مردم نیکوکار خواست با حضور گسترده در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان محروم بشتابند که این جشن یکی از سنت های حسنه دربین مردم مومن و مسلمان است.
مدیر آموزش و پرورش پلدختر جشن عاطفه ها با هدف توسعه فرهنگ نیکوکاری در سطح جامعه و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش آموزان برگزار شد.
رضا شاهمرادی افزود: این اقدام به منظور تامین نیازهای تحصیلی دانش آموران و ممانعت از ترک تحصیل آنها بر اثر فقر و نیاز مادی صورت گرفته تا عدالت اجتماعی در زمینه تعلیم و تربیت و کسب دانش برای همه دانش آموزان یکسان باشد.
وی تصریح کرد: هیچ دانش آموزی نباید به واسطه مشکلات مادی خانواده قربانی بی سوادی و آسیب اجتماعی شود و دوران تحصیل نیز زمان نهادینه شدن این اخلاق حسنه اجتماعی در میان دانش آموزان و انتقال آن به خانواده ها است.
مدیرآموزش و پرورش پلدختر گفت: آموزش و پرورش در مسیر فرهنگ سازی در زمینه احسان و نیکوکاری همراه و همکار کمیته امداد بوده و خواهد بود و در زمینه برپایی همچون جشن هایی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
شاهمرادی خاطرنشان کرد: این جشن با همکاری کمیته امداد ، آموزش و پرورش ،سازمان دانش آموزی ، سازمان خیریه و مشارکت مردم نوعدوست و نیکوکار در سطح کشور برگزار می شود .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جشن عاطفه ها مدرسه پلدختر نيكوكاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان پرورش دهنده هویّت دانش‌آموزان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: شهادت امام صادق (علیه السلام) رئیس مذهب شیعه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: ستاد برگزاری مراسم جزیره خارگ با هماهنگی و همدلی برادران و خواهران فعال فرهنگی امشب در کنار شهدای خوشنام و فردا شب در مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.

امام جمعه خارگ ادامه داد: مراسم پیاده روی دسته جات و هیأت‌های مذهبی هم روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح از شهدای خوشنام تا حسینیه اعظم عزاداری خواهند کرد.

وی افزود: احیای نام و یاد ائمه معصومین بر همه ما اخلاقاً واجب است و این مهم با حضور حداکثری مردم در مراسم مذهبی محقق می‌شود. مقطع حیات مبارک امام صادق علیه السلام بسیار حساس است چرا که عصر پوست‌اندازی اژدهای طاغوتی امویان و پوشیدن لباس تزویر عباسیان بود، تداوم مبارزه امام صادق علیه السلام برابر طاغوت را در محور مقاومت معاصر می‌بینیم.

سرعت تغییرات به نفع انقلاب اسلامی است

امام جمعه خارگ تصریح کرد: سرعت تغییرات در جهان به نفع انقلاب اسلامی فوق تصور است. نقشه تمدنی جهان بر اساس تفکر اسلامی با رعایت احترام به مرزهای جغرافیایی و عدم توجه به رنگ و نژاد و مبارزه با طاغوت شکل خواهد گرفت و نقشه دشمنان عنقریب خنثی خواهد شد.

وی تاکید کرد: قریب به هفت ماه از آغاز جنگ غزه می‌گذرد. جنگی که تاکنون موجب کشته، مجروح و مفقود شدن بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی ساکن در نوار غزه شده است.

کارگر تصریح کرد: دومینوی استعفا در سرزمین‌های اشغالی و صدور قریب‌الوقوع حکم بازداشت نتانیاهو توسط دیوان بین‌المللی دادگستری همه چیز را ان شاء الله به نفع مظلومان غزه رقم خواهد زد.

وی گفت: مجدداً روز معلم را به جامعه فرهنگیان عزیز تبریک عرض می‌کنم، معلّم فقط آموزنده علم نیست بلکه پرورنده هویّت دانش‌آموز است، کشف استعدادهای دانش‌آموز، شما به این دانش‌آموزتان نگاه ملّی بدهید،

کد خبر 6095646

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • معلمان پرورش دهنده هویّت دانش‌آموزان هستند
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی