Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به پیش رو بودن مسابقات جام بین قاره‌ای 2018 جهان که از پانزدهم تا نوزدهم آبان‌ماه 97 به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود، مراسم «ستارگان فوتبال ساحلی 2018» در شب پایانی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یک‌سال اخیر، در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شده که نام سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد شده به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان)، پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

پس از رای‌گیری از سوی سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی سراسر جهان، اسامی سه نامزد نهایی برترین بازیکن و دروازه‌بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب نهایی در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

برای انتخاب ستارگان فوتبال ساحلی 2018 مسابقات رسمی برگزار شده در قاره‌ها و در سطح جهان در سال گذشته ملاک قرار می‌گیرد.

این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و البته جام جهانی در سال آتی میلادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

168 / 168 فوتبال ساحلی محمد احمدزاده پیمان حسینی محمد مرادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ساحلی محمد احمدزاده پیمان حسینی محمد مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ( قهرمان آسیا و جهان در سال ۱۴۰۲ ) رسما با امضای قراردادی سه ساله سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید تهران در لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال ۱۴۰۳ شد.

پس از صعود و قهرمانی این تیم در لیگ یک والیبال مردان ایران ، از چندین مربی برنامه گرفته شد و پس از بررسی در کمیته فنی باشگاه و نگاه استراتژیک در بکارگیری بازیکنان جوان ، در نهایت غلامرضامومنی مقدم از بین نامزدها ، به عنوان سرمربی انتخاب شد.

مومنی مقدم امروز با حضور در دفتر باشگاه صنعتگران و گفت و گو با مهندس امیرحسین محور مدیرعامل و خسرو مصلح آبادی مدیرفنی رسما در سال جاری هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت . مومنی مقدم در دو دهه اخیر سرمربیگری تیم های گیتی پسند و میزان خراسان و همچنین دستیاری پیمان اکبری را در باشگاه پیکان در کارنامه خود دارد و از جمله ملی پوشان والیبال ایران در سال های چندان دور است که با صنام تهران در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است . سرمربی جدید صنعتگران قرار است بزودی دستیاران خود را معرفی کند .

دیگر خبرها

  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم
  • جشن مردم هرمزگان به شکرانه انتقام سخت + فیلم
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی