Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته ناجا که از ۱۳ تا ۱۹ مهر با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» نامگذاری شده است، ۴۸۰ عنوان برنامه در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، به مناسبت هفته ناجا که از 13 تا 19 مهر امسال با شعار«پلیس مقتدر، امین مردم» نامگذاری شده برنامه های متعددی از سوی نیروی انتظامی استان زنجان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور در نخستین روز از این هفته با شعار پلیس، جامعه ایمان، ارزش های اسلامی و رافت و مهربانی مراسم پیاده روی خانوادگی با مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان و مراسم سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی در خطبه های پیش از نماز جمعه پیش بینی شده است.

در دومین روز از این هفته با شعار پلیس، انضباط اقتدار و امینت پایدار، مراسم صبحگاه عمومی نیروهای مسلح، افتتاح پروژه راهور و کلانتری 11 شهرستان زنجان، افتتاح پروژه ستاد فا. شهرستان زنجان و اهداء خون توسط کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین در سومین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، حرفه گرایی، تخصص و کارآمدی، نشست تخصصی و هم اندیشی فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه ها با شورای معتمدین پلیس برگزار می شود.

در چهارمین روز از هفته نیروی‌انتظامی با شعار پلیس، آموزش‌همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی؛ همایش موتورسواران قانونمند و اهدای کلاه ایمنی به راکبین، ملاقات مردمی فرماندهی نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

اجرای مراسم قرائت پیام مهر در مدارس استان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و راه اندازی قطار نظم و دوستی از برنامه های پنجمین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، خدمتگزاری، پاسخگویی و امانت داری است.

در ششمین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، دانش بنیانی، پژوهش محوری و روزآمدی همایش راهوران محله و در آخرین روز از این هفته با شعار پلیس، حماسه حسینی، ولایت مداری، ایثار و شهادت مراسم کوهپیمایی کارکنان، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز آرمان های امام راحل ارزش های اسلامی استان زنجان پیاده روی نیروهای مسلح اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه