Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی اظهار داشت: با گزارش مردمی در مورد احتکار رب گوجه فرنگی، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در محل حاضر و در بازرسی از انبار موفق به کشف تعداد 940 دبه 7 کیلویی رب گوجه فرنگی شدند.

وی افزود: انبار مذکور با دستور دادستان شهرستان فاروج پلمپ و گزارش تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدالموسوی تصریح کرد: شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان فاروج پس از رسیدگی پرونده، متهم را به عرضه و فروش کالا به قیمت مصوب و پرداخت 559 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تعزیرات استان خراسان گوجه فرنگی تعزیرات خراسان شمالی پارس جریمه محتکر پارس نیوز 59 میلیونی رب گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید سعیدفطر ۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

او افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیأت عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس شد.

محدثی نژاد اظهار کرد: در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) مجازات ۳ نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد