Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:57:56 GMT

هوگو لوریس به بازی بارسلونا رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۶۹۹۱

هوگو لوریس به بازی بارسلونا رسید

تاتنهام که امشب در دومین هفته‌ی چمپیونز لیگ میزبان بارسلونا خواهد بود دروازه‌بان اولش هوگو لوریس را در اختیار خواهد داشت ولی پنج نفر از بازیکنان فیکس این تیم نمی‌توانند تاتنهام را در بازی مقابل بارسا همراهی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه گفته شده بود لوریس به بازی امشب نخواهد رسید ولی او امشب در ورزشگاه ویمبلی دروازه‌بان تاتنهام خواهد بود هر چند سرژ اوریه، موسی دمبله، کریستین اریکسن، یان فرتونگن و دله آلی نمی‌توانند در این بازی با پیراهن سفید تاتنهام به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دله آلی چند روز پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی عضلات همسترینگ نتوانست در بازی تیمش مقابل هادرزفیلد تاون در لیگ برتر بازی کند. بعد از آن بازی که با پیروزی 2-0 تاتنهام به پایان رسید، مائوریسیو پوچتینو در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که آلی نمی‌تواند در مقابل بارسلونا بازی کند.


اما باشگاه تاتنهام بعد از آن اعلام کرد که این ملی‌پوش انگلیسی تا قبل از فرجه‌ی بازی‌های ملی در هیچ بازی‌ای به میدان نخواهد رفت که به این معنا است که دله آلی بازی شنبه‌ی آینده‌ی تاتنهام مقابل کاردیف‌سیتی را هم از دست خواهد داد.

 

اوریه و فرتونگن که مدافع هستند و دمبله و اریکسن زوج خط هافبک تاتنهام هم بنا به اعلام باشگاه در دو بازی آینده‌ی تاتنهام به میدان نخواهند رفت. به این ترتیب پوچتینو برای جدال بزرگ امشب در مقابل بارسلونا گزینه‌های چندانی برای ارنج تیمش در اختیار نخواهد داشت.

 

اما سرمربی تاتنهام از شنیدن خبر بازگشت هوگو لوریس بسیار خوشحال است. باشگاه تاتنهام اعلام کرده که لوریس به تمرینات تیم بازگشته و سرمربی می‌تواند از او برای بازی مقابل بارسلونا استفاده کند.


لوریس بعد از پیروزی 3-0 تاتنهام مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد که روز 27 آگوست اتفاق افتاد به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی ران تا امروز در هیچیک از بازی‌های بعدی تاتنهام شرکت نکرده است.
کاپیتان تیم ملی فرانسه که چندی پیش جام جهانی را بالای سر برده اولین بازی باشگاهش در رقابتهای چمپیونزلیگ را از دست داده، بازی‌ای که در آن شاگردان پوچتینو در شهر میلان ابتدا از اینتر با یک گل پیش افتادند ولی در نهایت با نتیجه‌ی 2-1 شکست خورده و به لندن بازگشتند.

 

دروازه‌بان دیگر تاتنهام میشل ورم هم از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده و مدتی به دور از میادین بوده انتظار می‌رود تا پایان این هفته به تمرینات تیم برگردد.

 

پوچتینو در مورد مشکلات خود برای ارنج تیمش گفته بود:" ما بازیکنانی داریم که هر کدام از یک ناحیه مصدوم هستند. یعنی مصدومیت بازیکنان ما الگوی خاصی ندارد و تصادفی و پراکنده است. ولی نباید احساس کنیم که قربانی شده‌ایم. باید احساس قدرت داشته باشیم. تک‌تک بازیکنان ما باید احساس کنند که می‌توانند پیروز شوند و به هدفی که برای رسیدنش تلاش می‌کنیم برسند".

 

هوگو لوریس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوگو لوریس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم